|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Hva er nyere barnelitteratur?Siden vi har et par tråder om litteratur for barn, hva som er utdatert og hva som er whatsnot, så kunne det jo vært greit å fått et innblikk i hva dere regner som nyere barnelitteratur.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva er nyere barnelitteratur?Garmann-bøkene
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva er nyere barnelitteratur?Den beste oppdagelsen blant nyere barnebøker er Ludde-bøkene. I tur og orden har tre små mennesker ledd så fælt at de har ramlet ut av sengene. Jeg har lest Ludde med glede om igjen og om igjen.
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva er nyere barnelitteratur?Vi har akkurat lest bildeboka "Prompemelk fra Afrika" av Erlend Loe, til begeistring fra både 2,5åring og 6åring.
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er nyere barnelitteratur?Tambar-bøkene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er nyere barnelitteratur?Ser at det er mye som allerede er nevnt, så jeg legger inn et par av de andre favorittbøkene til sønnen min på tre og et halvt år.
Storebror 2009 og lillesøster januar 2014 Sist redigert av Kims : 04-02-13 kl 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er nyere barnelitteratur?Dustedagboka 1 og 2.
![]() |
|
|