|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Curlingkone
|
![]() Monteringsspørsmål om fuglemammas omslagsbodyHolder på å montere en omslagsbody fra myk start-boka.
![]() |
#2 |
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
![]() Sv: Monteringsspørsmål om fuglemammas omslagsbody.Jeg har strikka den, er det sammensyingen i sidene du tenker på? Du kan bruke en metode som heter (Kilde: youtube.com) Jeg har ikke gjort dette på denne bodyen dog, så kan ikke garantere noenting- syns det letteste er å sy sammen sånne ting fra retta, da ser man hvor "sømmen" går, jeg har sydd i rillene, her hos Vogue Knitting fins en god guide på ulike typer sting til ulik type strikk. Håper det hjalp litt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
-o-o-o-o-o-
![]() |
![]() Sv: Monteringsspørsmål om fuglemammas omslagsbody.Og ja, det er en nydelig body-heldige niese som får en i deilig silkeull! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Monteringsspørsmål om fuglemammas omslagsbody.Se der ja.
![]() |
#5 |
-o-o-o-o-o-
![]() |
![]() Sv: Monteringsspørsmål om fuglemammas omslagsbodyHelt enig, veldig kjedelig. Knapper er den store bøygen hos meg, ting ligger gjerne i ukevis før de får den ene lille knappen sydd i. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|