Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Rimelig hotell i nærheten av Oslo konserthus

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-13, 12:15   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Rimelig hotell i nærheten av Oslo konserthus

Jeg skal på en konferanse i Oslo konserthus i februar en gang. Jeg vil gjerne bo i rimelig nærhet og helst ikke alt for dyrt. Noen som kan foreslå hotell i området? Jeg er veldig dårlig kjent i strøket.

Hvis jeg ikke finner et aktuelt hotell, så er alternativet å bo hos en venn på Sinsen. Jeg tar da trikk eller buss ned til byen. Er det Nationaltheatret som er nærmeste holdeplass til konserthuset?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 12:35   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig hotell i nærheten av Oslo konserthus

Ja, du kan ta 31 og 32-bussen til national fra Sinsen. 33 går kanskje også forbi Sinsen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 12:41   #3
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 51
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Cochs pensjonat er ikke hotell da, men skal vel være ganske rimelig og er en koselig, liten spasertur unna Konserthuset.

Gammel 13-01-13, 12:58   #4
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Thon Hotell, Vika Atrium, har priser fra 788, pr natt.

Gammel 13-01-13, 13:21   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Thon Vika Atrium bodde jeg på i vår da jeg var på kurs. Helt greit, men jeg var ikke forberedt på å høre rådhusklokkene så godt.
Da foretrekker jeg heller trikkeskinnene utenfor Rica G20. Helt nytt (nesten), og med god beliggenhet sentralt i Oslo. Du kan enten gå eller trikke bort til konserthuset.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 17:32   #6
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.firsthotels.com/Our-hotel...el-Millennium/

Millenium hotell. En kjapp trikketur fra Oslo konserthus. Fra 636 pr natt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.