Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jeg skal ha en alenedag på shopping i London. Hva bør jeg få med meg?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-13, 09:04   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal ha en alenedag på shopping i London. Hva bør jeg få med meg?

Jeg skal ha en dag helt alene til shopping og kos i London. Hvilke butikker bør jeg få med meg? Top shop og slikt i Oxford street synes jeg er mest pes og ikke så trivelig. Tenkte å få med meg Banana Republic, men what else?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 11:04   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal ha en alenedag på shopping i London- Hva bør jeg få med meg?

Hele FP sverger jo til Boden uten meg, som ikke klarer å se forbi kjerringfaktoren med klærne. Men siden det er bare meg, kjør på.. Bravissimo ville jeg tatt en tur innom for undertøy.

Gammel 16-01-13, 11:07   #3
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er turistpreget, men jeg ville likevel tatt en liten halvtime/time i Covent Garden. Masse små butikker, fine steder å finne gaver. Og så har den stor Accessorize/Monsoon butikk, som har mye fint. Og en Pylones butikk, om du vil ha kule kjøkkenting.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 11:09   #4
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bravissimo og GAP ville jeg nok å fått med meg. Anthropologie i Regent street er også fin, men litt for dyrt til at jeg handler mye.

Bodens butikk ligger vel langt utenfor sentrum?

Gammel 16-01-13, 11:09   #5
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Kensinghton High Street har mye av de samme butikkene som oxford Street, men mye mindre folk og turister. Da kan man også gå på Whole Foods.

Gammel 16-01-13, 11:11   #6
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Ehm... ikke så veldig opptatt av shoppingen lengere og mere opptatt av om du er i orden?

Gammel 16-01-13, 11:12   #7
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boden ligger ganske langt ute, ja. En halv time hver vei med bane. Den er veldig lett å finne, men du må regne ca to timer på et besøk der (tilsammen). Du bør med andre ord vite at du er interessert i de klærene for å bruke tid på det.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 11:19   #8
vixen

vixen sin avatar

vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Ehm... ikke så veldig opptatt av shoppingen lengere og mere opptatt av om du er i orden?

? Om jeg er i orden?

Gammel 16-01-13, 11:43   #9
vixen

vixen sin avatar

Standard

Sv: Jeg skal ha en alenedag på shopping i London. Hva bør jeg få med meg?

Ah, jeg er ikke i London nå så alt er i orden!

Gammel 16-01-13, 11:45   #10
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Den er god, happy shopping

Gammel 16-01-13, 15:20   #11
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Desigual har en fantastisk stor butikk i Regent Street. Ligger på samme side som Hamleys.
Jeg trives godt i Carnaby St. der ligger det også ett stort Boots apotek om du skal ha med litt medisiner hjem. (LemZip f.eks.)
De har også godt utvalg av gel-negllakk m/maskiner.

Victoria Secret sitt flaggskip ligger i New Bond Street! Bare å gå inn i butikken er en opplevelse. Doene i toppetasjen er en opplevelse for seg selv. *Enkel sjel som lett lar seg imponere*.

Sist redigert av Fløyel : 16-01-13 kl 15:39.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16.