|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken av disse to pc-ene skal jeg velge?Jeg tester ut to bærbare pc'er for tiden. Den ene skal jeg bruke på jobb, den andre skal være en slags felles maskin på kontoret som flere skal bruke ved behov. Den første vil bli brukt daglig, den andre kun ved behov. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken av disse to pc'ene skal jeg velge?Hva er modellnavnene på maskinene?
![]() |
#3 |
![]() Sv: Hvilken av disse to pc'ene skal jeg velge?Compaq Presario CQ58 (Win8, kjøpt for en uke siden) og HP Pavillion G6 2019 (Win 7, kjøpt i august 2012). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken av disse to pc'ene skal jeg velge?Uten å kjenne modellene spesifikt, ville jeg i utgangspunktet ha tenkt på den Core i3-baserte systemet som bedre. AMDs E-prosessorer blir gjerne det som benyttes på den aller enkleste og billigste som markedet har å tilby - og da er det gjerne spart på omtrent alle områdene det kan spares på.
![]() |
#5 |
![]() Sv: Hvilken av disse to pc'ene skal jeg velge?Ok. Det stemmer forsåvidt med inntrykket jeg har etter å ha brukt disse to maskinene litt om hverandre noen dager. Maskinen med AMD-prosessor er veldig plastikk-aktig, har bråkete taster og gir et litt "rælete" inntrykk. Den andre er jo ikke akkurat noe vidunder det heller, men den gir et litt mer solid inntrykk. Jeg liker dessuten tastaturet bedre på den med Intel Core prosessor. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|