|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kombinasjonsferie med StarTour - erfaringer og hva velge første og siste uke?Når jeg har sett på ferie har jeg sett at StarTour har et konsept som heter kombinasjonsferie. Om man reiser to uker på ferie kan man dermed bestille en uke på to ulike hoteller. Det ser ikke ut til å være dyrere enn å bestille to uker på samme sted heller. Noen som har testet ut dette konseptet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kombinasjonsferie med StarTour - erfaringer og hva velge første og siste uke?Jeg tror jeg ville valgt det mest barnevennlige siste uken. Greit å ha som gulrot?
![]() |
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Kombinasjonsferie med StarTour - erfaringer og hva velge første og siste uke?Vi gjorde det en gang, hadde en båttur første uka og hotell andre uka. Vi likte variasjonen. Jeg ville hatt blue village siste uka.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kombinasjonsferie med StarTour - erfaringer og hva velge første og siste uke?Takk for svar. Alltid deilig å få bekreftet at andre tenker det samme som en selv |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|