|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tilbakemeldinger via prikkerKan man på noe vis finne frem til alle tilbakemeldingene man har fått fra andre via prikker, eller er det bare de siste man kan se? Skulle gjerne lett fram en tilbakemelding hvor jeg fikk et tips fra et medlem som jeg vurdere å benytte meg av, men finner ikke tilbakemeldingen og husker ikke hvem det var fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Tilbakemeldinger via prikkerDu kan trykke på vektskåla på innlegg du har fått prikker på, i alle fall. Da kommer kommentarene opp, men ikke navn på avsender. Og så må du nødvendigvis huske hvilket innlegg som blei prikka.
![]() |
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Tilbakemeldinger via prikkerVi modder kan søke frem, forresten, men vi leser normalt sett ikke prikkene til medlemmer, så da må du spesifikt be oss om å lete frem.
![]() |
#6 |
En anelse distre
![]() Sv: Tilbakemeldinger via prikkerAha, takk for svar. Da skal jeg nok trolig kunne finne det like vel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
En anelse distre
![]() Sv: Tilbakemeldinger via prikkerOg der fant jeg tråden og innlegget hvor jeg fikk prikken. Supert altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|