|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
tankefull
|
![]() Bestille flybilletter til baby som ikke er født?Vi tenker å reise på ferie i høstferien. Reiser til Tyrkia med Norwegian. Hvordan blir det med billett til babyen som kommer i Juli? Hvis vi skal ha råd til å reise så må billettene bestilles nå. Kan jeg etterbestille til babyen? Eller bestille nå med fiktiv fødselsdato og navn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Bestille flybilletter til baby som ikke er født?Du bestiller med fiktiv dato, og endrer den senere. No problem.
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Bestille flybilletter til baby som ikke er født?
Jeg har spurt både Norwegian og Ving om dette, og de svarte det samme. Dikt i vei, og endre senere. Tror det var en av dem som sa jeg måtte ringe for å forandre navnet. Det trengte jeg ikke, siden vi visste det på forhånd. Men det er jo uansett ikke noe problem.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bestille flybilletter til baby som ikke er født?"Baby Etternavn" med fødselsdato=termin funker vel fint inntil videre? Utfra alt jeg har lest i alle fall, og det tilsier denne tråden også.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bestille flybilletter til baby som ikke er født?Går helt greit. Vi bestilte ferietur i januar og jeg hadde termin i april. Men jeg måtte ringe reiseselskapet og oppdatere infoen etter fødselen (resite med Apollo, vet ikke om det fungerer slik for andre selskaper).
![]() |
#7 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bestille flybilletter til baby som ikke er født?
Ja, har gjort dette med SAS i 2012 og det gikk fint å endre i ettertid!
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Bestille flybilletter til baby som ikke er født?Det går bra, men ring og snakk med dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|