Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Bestille flybilletter til baby som ikke er født?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-13, 22:51   #1
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Bestille flybilletter til baby som ikke er født?

Vi tenker å reise på ferie i høstferien. Reiser til Tyrkia med Norwegian. Hvordan blir det med billett til babyen som kommer i Juli? Hvis vi skal ha råd til å reise så må billettene bestilles nå. Kan jeg etterbestille til babyen? Eller bestille nå med fiktiv fødselsdato og navn?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 22:52   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille flybilletter til baby som ikke er født?

Du bestiller med fiktiv dato, og endrer den senere. No problem.

Gammel 23-01-13, 22:54   #3
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg trenger ikke å snakke med flyselskapet på forhånd? Jeg vet jo ikke kjønn heller, men det trenger jeg kanskje ikke?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 22:57   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Jeg trenger ikke å snakke med flyselskapet på forhånd? Jeg vet jo ikke kjønn heller, men det trenger jeg kanskje ikke?

Jeg har spurt både Norwegian og Ving om dette, og de svarte det samme. Dikt i vei, og endre senere. Tror det var en av dem som sa jeg måtte ringe for å forandre navnet. Det trengte jeg ikke, siden vi visste det på forhånd. Men det er jo uansett ikke noe problem.

Gammel 23-01-13, 23:06   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

"Baby Etternavn" med fødselsdato=termin funker vel fint inntil videre? Utfra alt jeg har lest i alle fall, og det tilsier denne tråden også.

Babyer reiser jo stadig på tur, så det er ikke en fremmed problemstilling for flyselskapene.

Gammel 23-01-13, 23:07   #6
Mirmell

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Går helt greit. Vi bestilte ferietur i januar og jeg hadde termin i april. Men jeg måtte ringe reiseselskapet og oppdatere infoen etter fødselen (resite med Apollo, vet ikke om det fungerer slik for andre selskaper).

Gammel 24-01-13, 00:25   #7
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

"Baby Etternavn" med fødselsdato=termin funker vel fint inntil videre? Utfra alt jeg har lest i alle fall, og det tilsier denne tråden også.

Babyer reiser jo stadig på tur, så det er ikke en fremmed problemstilling for flyselskapene.

Ja, har gjort dette med SAS i 2012 og det gikk fint å endre i ettertid!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 07:06   #8
Pelen

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går bra, men ring og snakk med dem.

Jeg bestilte på samme måte et år etter 11. september. Da kunne man ikke endre navn på bllettene. Vi visste det var gutt så jeg tok det eneste navnet vi så langt (5måneder før fødsel) hadde på listen. Nårnhan så bar født var det enkleste å bruke det navnet og ikke de andre navnene som hadde kommet på listen etterpå.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.