|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Dragedytteren
|
![]() Muffinstine - hvordan frakte mange muffinsDette er vel noe jeg aldri hadde tenkt å spørre om. Men det har seg sånn at jeg har lovet å bake til lillebrors bryllup på lørdag. Og jeg har sagt jeg skal lage muffins, de er enkle å lage veganske og glutenfrie. Så var det den lille detaljen at jeg skal ha dem med i bilen...
![]() |
#2 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Muffinstine - hvordan frakte mange muffinsLangpannekakeform med plastlokk som du fester. Fås bl.a. på Living til godt under hundrelappen for eksempel..
![]() |
#3 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Muffinstine - hvordan frakte mange muffinsJeg putter mine i kaketina fra Tupperware. Har både den runde og den avlange.
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Muffinstine - hvordan frakte mange muffinsJeg har sett muffinstiner på Europris. Mulig det finnes sånt på Nille også? Det er sikkert billigere enn den hos Cacas.
![]() |
#5 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Muffinstine - hvordan frakte mange muffinsTakk for gode tips! Jeg kom over muffinsbrett med lokk og håndtak på Jernia - plass til 24 muffins og halve prisen av Cacas. Hvis jeg finner ut at jeg trenger en til, skal jeg prøve Nille i morgen.
![]() |
#6 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Muffinstine - hvordan frakte mange muffinsJeg fant også på Europris, men så ikke prisen.
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Muffinstine - hvordan frakte mange muffinsTsk, jeg synes du bør ha 5 muffinstativ i stedet. Litt må man ofre.
![]() |
#8 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Muffinstine - hvordan frakte mange muffinsJeg kjøpte muffinsstativ også, tenkte det ble pent på kakebordet.
![]() |
#9 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Muffinstine - hvordan frakte mange muffinsJeg har kaketinenfor høye kaker pg to etasjer med muffins. Men den tar ikke så mange som femti nei. 35 tror jeg.
![]() |
|
|