|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Rideferie for nybegynnere/barn?Toern har begynt å ri og det er selvfølgelig det morsomste som finnes. Og han vil så gjerne at vi skal på tur i sommer. Jeg er ikke negativ til det i utgangspunktet, jeg har jo happy så lenge det varer at jeg har et barn som deler en av mine interesser.
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Rideferie for nybegynnere/barn?Sånne turer av "typen tur på fjellet på islandshest", trenger man ikke all verdens erfaring for å være med på.
![]() |
![]() |
#4 |
I mål
|
![]() Sv: Rideferie for nybegynnere/barn?Da jeg var 14 og søsteren min 12, var mamma og vi to på en ukes ridetur på fjellet - fra hotell til hotell, med en gruppe. Vi hadde aldri ridd før noen av oss. Det gikk veldig fint. Fantastisk tur! Det var et opplegg som var beregnet også for dem som ikke hadde ridd før, selv om noen hadde gjort det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
![]() Sv: Rideferie for nybegynnere/barn?Datteren min var på helgetur med tanten sin i sommer, da var hun 9 år. De var på Sulseter og synes opplegget var topp: http://www.sulseter.no/
![]() |
#6 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rideferie for nybegynnere/barn?Jeg og storesøster har i mange år tenkt på å ta oss en helg på Hjerkinn. Der har de gården som base, og returnerer dit hver dag. Ser for meg at det er bedre enn å skulle overnatte ute i fjellheimen etter en lang dag på hesteryggen når man er fersk i gamet.
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
![]() Sv: Rideferie for nybegynnere/barn?På Sulseter som jeg nevnte over så hadde de også gården som base; de hadde dagsturer og kom 'hjem' til gården for overnatting om kvelden. Men jeg tror nok de også kunne tilby lengre turer med overnatting underveis, det er nok avhengig av hvilket type tur/opphold man bestiller.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rideferie for nybegynnere/barn?Kan anbefale Hjerkinn.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rideferie for nybegynnere/barn?
Jeg har vært på Sulseter 2 ganger og kan anbefale sterkt. Skal nok tibake igjen.
![]() |
|
|