Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilke krav kan jeg stille når flyselskapet endrer rutetider?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-13, 09:48   #1
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilke krav kan jeg stille når flyselskapet endrer rutetider?

Noen som vet hva jeg kan kreve? Hvor store endringer det må være for at jeg skal kunne kreve refusjon?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 09:55   #2
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke krav kan jeg stillenår flyselskapet endrer rutetider?

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Noen som vet hva jeg kan kreve? Hvor store endringer det må være for at jeg skal kunne kreve refusjon?

Vi fikk refusjon på 6 timers endring. Men det var den 6. endringen da. Det vil si, vi hevet kjøpet, da ankomsttidspunktet ble alt for sent.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 10:13   #3
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke krav kan jeg stille når flyselskapet endrer rutetider?

Jeg venter i spenning på å høre fra reisebyrået. Har fortsatt ikke fått beskjed om ruteendingen, oppdaget det ved en tilfeldighet på nett. Vi lander i Berlin 5 minutter etter at flyet vårt går videre hjem til Oslo. Ut fra kjapt søk på flyselskapets nettside ser det ikke ut til at de har annet å tilby den dagen.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 12:48   #4
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke krav kan jeg stille når flyselskapet endrer rutetider?

Jeg tror det avhenger av hvor lenge for avgang endringen blir kjent. Jeg fikk vite om det i god tid i forbindelse med en reise i fjor, og fikk da uten problem heve kjøpet.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:32.