Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Anne Grosvold Skavlans arvtaker!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-07, 21:31   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anne Grosvold Skavlans arvtaker!

Mulig dette er gamle nyheter, men jeg fikk først greie på dette i dag.

Jeg kan ikke la være å gi uttrykk for min begeistring overfor Anne Grosvold - hun er helt fantastisk!

Klok, lun, morsom, dyktig, behagelig, sympatisk, intelligent - de kunne ikke ha glort et bedre valg!

Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 22:15   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anne Grosvold Skavlans arvtaker!

Noen dager siden det ble ofentliggjort. Har også sansen for henne. Hun er meget dyktig.

Gammel 21-04-07, 22:17   #3
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Flink dame !

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 22:18   #4
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har også sans for Anne Grosvold, men synes valget er litt defensivt. Kunne man ikke tenke litt nytt i stedet for å rullere på de gamle traverne?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 22:28   #5
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Om de vil at programmet skal fortsette i nogenlunde samme stil er hun en ypperlig arvtager.
Men innrømmer at jeg gjerne kunne tenke meg en litt "friskere" variant, men samtidig så vet jeg jo at det er også endel seere som er endel eldre en meg som programmet også skal fenge.
Håper bare de blir flinkere tilå h "spennende" gjester gjennom hele sessongen, synes gjerne det har blitt mye rart på slutten av sessongene.
(inrømmer også at jeg ikke har fulgt så veldig godt med de siste årene av den grunn)

Gammel 21-04-07, 23:29   #6
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er glad de for en gangs skyld har valgt en kvinne til en sånn rolle.

Hun er jo kjempeflink selv om hun er moden.

Menn går da ikke ut på dato selv om de bli eldre.

Det er så godt å se at det er håp for damene også. Kanskje verden går fremover likevel, iallefall i NRK.
Er litt tvilende til at det vil skje i TV2.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 23:33   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde nesten dette var en ny aprilspøk. Begynner å bli lei av "kan du forklare dette så vi vanlige, dumme folk skjønner?"- stilen til Grosvold.

Gammel 21-04-07, 23:40   #8
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Dette synes jeg er en god nyhet!

Gammel 22-04-07, 20:16   #9
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker henne ikke

Gammel 22-04-07, 20:18   #10
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har sansen for henne.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:21   #11
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Jeg liker henne ikke

Ikke jeg heller!

Gammel 22-04-07, 20:48   #12
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jo, dette synes jeg var gode nyheter
Hun har en lun og fin tone, helt fint å sitte og sløve til på fredagskveldene.
Stemmen hennes behager meg, det er akkurat litt som Gerd på P4. Den eneste radiostemmen jeg kan høre på mens jeg jobber

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 21:33   #13
tiril
Passiv

Standard

Huff,synes dama er gått ut på dato for lengst,akkuratt som skavlan himself...

Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 14:24   #14
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns de kunne latt gullrekka gå inn i historien godt på overtid og funnet nye fredagskonsepter. Det er bare pinlig at de bytter ut programlederne og beholder konseptene på fredagskveldene fremover. Jeg tror ikke Anne Grosvold kan gi Først og Sist den fornyelsen og det friske pustet det burde hatt.

Og jeg vet selvsagt at dette i bunn og grunn handler om seertall, så min stille protest er å ikke se på. Har ikke sett et helt "Først og Sist" på flere år.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 15:39   #15
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er vel kanskje en av de få som synes Skavlan er den som egner seg best til å lede dette programmet, og uten han burde NRK se seg for gode til å fortsette programmet. Hvorfor ikke finne på noe nytt liksom?

Gammel 24-04-07, 11:05   #16
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Jeg liker henne ikke

Ikke jeg heller, ser for meg et trøtt og kjedelig program.

Gammel 24-04-07, 19:04   #17
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare vent og se, dere skeptikere!

Det kommer til å bli så bra, så!

Jeg liker også friske pust og nyskapende programledere.

Samtidig liker jeg stødige, kloke, intelligente, tankevekkende prateprogram med den gode samtalen i fokus - DET kommer Anne Grosvold til å fikse med stil.

Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 23:34   #18
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Bare vent og se, dere skeptikere!

Det kommer til å bli så bra, så!

Jeg liker også friske pust og nyskapende programledere.

Samtidig liker jeg stødige, kloke, intelligente, tankevekkende prateprogram med den gode samtalen i fokus - DET kommer Anne Grosvold til å fikse med stil.

Ja, jeg håper selvsagt at jeg blir positivt overrasket!

Gammel 26-04-07, 11:20   #19
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg er vel kanskje en av de få som synes Skavlan er den som egner seg best til å lede dette programmet, og uten han burde NRK se seg for gode til å fortsette programmet. Hvorfor ikke finne på noe nytt liksom?

Nrk prøver,men seerene svikter!! Nrk pensjonerte egentlig Beat for Beat og erstattet det med ett eller annet Synøve Svabø program. Programmet til Synnøve Svabø hadde så dårlige seertall at Nrk valgte å ta det av luften å erstatte det med "gullgruven" Beat for Beat.

Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 11:26   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Nrk prøver,men seerene svikter!! Nrk pensjonerte egentlig Beat for Beat og erstattet det med ett eller annet Synøve Svabø program. Programmet til Synnøve Svabø hadde så dårlige seertall at Nrk valgte å ta det av luften å erstatte det med "gullgruven" Beat for Beat.

Ja, det Svabø-programmet var da også aldeles skrekkelig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.