Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Jobber du på din iPad mini?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-13, 10:31   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jobber du på din iPad mini?

Min iPad har knust skjerm, og det koster nesten like mye å reparere som å kjøpe ny.

Jeg skal til USA i mars og kjøper en ny der, men lurer nå på om det like gjerne skal bli en mini. For surfing, maillesing og kindlelesing er størrelsen til mini super, men jeg bruker iPad til jobbing, altså i evernote og google docs.
Blir minien litt for liten til det, tro?

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 10:44   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jobber du på din iPad mini?

Det finnes vel ikke eksternt tastatur til minien? Jeg har en vanlig selv, og syns det er helt greit å skrive notater på den uten tastatur, men jeg tror en mini hadde funket mer som mobilen min.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 10:44   #3
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker min minipadde! Størrelsen er perfekt til alle underholdningsformål ihvertfall. Men jeg har ikke jobbet på den (enda), så kan dessverre ikke svare på det.

Hvordan har du jobbet på den "vanlige" Ipaden da? Har du tastatur til?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 10:48   #4
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg venter på et slikt cover med eksternt tastatur fra ebay:

http://www.ebay.com/itm/Folding-Leat...3&cmd=ViewItem

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 11:40   #5
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det finnes vel ikke eksternt tastatur til minien? Jeg har en vanlig selv, og syns det er helt greit å skrive notater på den uten tastatur, men jeg tror en mini hadde funket mer som mobilen min.

Ja, det er det jeg ser for meg. Har tastatur til padden.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 11:50   #6
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg venter på et slikt cover med eksternt tastatur fra ebay:

http://www.ebay.com/itm/Folding-Leat...3&cmd=ViewItem

Den så jo kjekk ut. Tror jeg må bestille meg en sånn.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.