|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hvilket garn sammen med tynn alpakka?Skal strikke Kjekkasgenser til storebror og tenkte å få brukt opp en del alpakkagarn som jeg har liggende.
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilket garn sammen med tynn Alpakka?Kanskje jeg kunne bruke en vanlig type babyull til?
![]() |
#3 |
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
![]() Sv: Hvilket garn sammen med tynn alpakka?Jeg har brukt tynn ull a la Nøstebarn, New Zealand Lammeull osv sammen med en tråd alpakka. Det blir utrolig deilig, luftig og mykt, og får litt bedre hold enn ren alpakka. Vil tro at Babyull også funker, men det er hakket tykkere enn totrådsgarnene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvilket garn sammen med tynn alpakka?Jeg ville brukt en vanlig tynn babvull sammen med alpakka. Da siger det mindre. To tråder alpakka blir jo mykt og deilig,men mister fort fasongen.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilket garn sammen med tynn alpakka?Takk, da satser jeg på at det blir bra med tynn ull ved siden av.
![]() |
#6 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hvilket garn sammen med tynn alpakka?Eg ville ikkje brukt dobbel tråd av drops sin alpakka, for dette garnet sig veldig og plagga mister fort fasongen, det blir bare vere med dobbel tråd. Elles veit eg ikkje.
![]() |
![]() |
|
|