|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du liggende oppskrift på Fanagenser med rundsal? Trenger litt hjelpJeg trenger hjelp av noen som har liggende en oppskrift (event. en link) på Fanagenser med rundsal til voksen. Jeg skal bestille garn i kveld og trenger å vite hvor mye det går av bunnfargen og av mønsterfargen. Jeg tenker å bruke Finull i bunnen og Kauni som mønsterfarge, dvs pinne str 3 eller 3,5. Str L. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Har du liggende oppskrift på Fanagenser med rundsal? Trenger litt hjelp.Nr 20 Fana med rund sal Størrelse: (XS) S (M) L (XL) XXL
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Har du liggende oppskrift på Fanagenser med rundsal? Trenger litt hjelp.Så dessverre ikke før nå at du skulle bestille i går. Men her er det altså like mengder av de to fargene, 5 nøster av hver i Sisu.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du liggende oppskrift på Fanagenser med rundsal? Trenger litt hjelpTusen takk, Saint! Jeg rakk aldri å bestille i går og ikke rakk jeg kjøpe oppskrift i dag heller, så det var flott med hjelp. Jeg skal sende avgårde en bestilling i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|