|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Jeg trenger vennlig og tålmodig veiledning - iTunes, nytt iOS, Skype, synkingJeg er teit. Ha det som utgangspunkt. Legg til utålmodig og snarsint, så har du meg når jeg sitter og skal fikse ting på datamaskiner. (Jeg lo HØYT da en headhunter ville rekruttere meg til noe innen IT forleden.
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg trenger vennlig og tålmodig veiledning - iTunes, nytt iOS, Skype, synkingAltså, den sier "there are purchased items on your iPad that has not yet been transferred to your iTunes Library. You should transfer these to your iTunes librabry before updating the iPad. Are you sure you want to continue?
![]() |
#3 |
Trøtt
|
![]() Sv: Jeg trenger vennlig og tålmodig veiledning - iTunes, nytt iOS, Skype, synking1. Finn fram mobilen din
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Jeg trenger vennlig og tålmodig veiledning - iTunes, nytt iOS, Skype, synking
![]() |
#5 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Jeg trenger vennlig og tålmodig veiledning - iTunes, nytt iOS, Skype, synkingFniser av AdriPalmen.
![]() |
![]() |
|
|