|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trenger lading
|
Dollar på reise, hvor og hvordan er best?Vi reiser på tur til Kilimanjaro om en uke og må ta med en del dollar. Vi skal ha tips til guide og bærere/kokk, visum, litt "småtips" her og der og til det vi kjøper av suvenirer/mat utenom det som allerede er betalt.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dollar på reise, hvor og hvordan er best?Tipper minibankene gir dere enten 10 eller 20 dollar sedler?
|
|
|
#3 |
|
nju nja njo
|
Sv: Dollar på reise, hvor og hvordan er best?Nå vet jeg ikke med dollar, men de minibankene på Gardermoen gir bare 50 euro-sedler, så jeg ville nok kontaktet bank for å være sikker på å få litt mindre sedler også.
|
|
|
#4 |
|
trenger lading
|
Sv: Dollar på reise, hvor og hvordan er best?Det var noe slikt jeg kanskje "fryktet". Da spørs det om vi må innom banken over helga. Skal også høre med foreldrene mine om de har noen dollar liggende.
|
|
|
|
#5 |
|
nju nja njo
|
Sv: Dollar på reise, hvor og hvordan er best?Bare vær obs på at noen banker må bestille sedler og at det kan ta noen dager (det gjorde i hvert fall det sist jeg skulle det).
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Dollar på reise, hvor og hvordan er best?Du får $50 sedler i minibanken på Gardermoen og Strømmen Storsenter ihvertfall.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 08-02-13 kl 15:43. |
|
|
|
![]() |
|
|