|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftDenne synes jeg var så fin at jeg har lyst til å dele den med dere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
This is normal!
|
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftVeldig bra kronikk. Og jeg er enig i det han skriver.
![]() |
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftHelt enig. Bra kronikk. Det var nok noen som ble sure på meg sist det gikk en sånn runde med "jeg skal til Roma i 37 mnd" og jeg svarte med kontonummeret til kreftsaken. de følte seg kanskje litt avkledd og ble litt flaue, det er jo så synlig i statusfelt og sendte meldinger at de lot seg rive med. "Brasil i 12 mnd". Vi var mange som ikke fulgte opp, så kanskje det blir slutt på dette tøyset nå.
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftJeg er jo en surpomp og har linket til kreftforeningens nettbutikk hver gang kjedebrevgreienedukker opp i statusfeltene til folk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftVeldig bra kronikk!
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreft
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftVeldig enig. Jeg har ikke kommentert eller gjort noe i anledning disse statusene, jeg har kun oversett i grunn. Men kjenner at jeg godt kan linke til denne kronikken.
![]() |
#8 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreft
![]() |
![]() |
#9 |
This is normal!
|
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftSmart å svare med kontonummer eller lenke til nettbutikken til Kreftforeningen. Det skal jeg huske til neste runde - for jeg skal vedde på at det blir flere.
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftJeg får ikke disse meldingene lenger, men irriterer meg fortsatt grønn hver gang det kommer sånne fnisemorsomme greier. "Ikke si noe til noen menn! Det er ulovlig!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftJeg har tydeligvis greid å renske ut de som legger ut slikt tull fra vennekretsen min, for i år har jeg bare fått de som lager statuser med kontonummer som tilsvar.
![]() |
#12 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftEr så enig.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftJeg kunne postet den som svar på de som skriver sånne "London i 2 måneder" status, men jeg tror den er for lang til at de leser den.
![]() |
#14 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftFlott kronikk!
![]() |
#15 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftFin kronikk og jeg har både lagt ut på min egen status og som svar på tullereisene, link til nettbutikken og kontonummer til kreftforeningen. I år har jeg fått endel i innboksen |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Re: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftEnig! Og jeg får heller ikke de meldingene lenger - jeg er nemlig blant de 1% som faktisk ikke gidder å drive med meningsløse kjedebrev... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftBra! Og jeg er enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftHadde akkurat tenkt å poste den selv, for jeg ble så glad for at noen kom med et BRA tilsvar til disse kjedegreiene.
![]() |
#20 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftOg det er visst flere som er lei gitt: http://www.huffingtonpost.com/lisa-b...b_2499249.html
![]() |
|
|