|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() [Håndarbeid]Ferdigstille UFO'erJeg blir helt matt! Jeg har ett relativt stort og velfylt hobbyrom, jeg har flere poser liggende rundt stolen min i stuen og nå har jeg begynt å fylle puffen jeg har beina på med hobbyprosjekter.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 15-02-13 kl 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Håndarbeid]Ferdigstille UFO'erNår det gjelder stikking, så velger jeg prosjekter som nesten ikke krever montering. Syprosjekter er jeg flinkere å få ferdig.
![]() |
#3 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [Håndarbeid]Ferdigstille UFO'erForrige barnefrie helg monterte jeg og festet tråder på 3 luer, 2 kluter, et par votter og en vest. Det tok ikke spesielt lang tid, i hvert fall ikke sammenlignet med hvor lenge de måtte ligge halvferdige...
![]() |
#4 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: [Håndarbeid]Ferdigstille UFO'erJeg gjorde ferdig to UFO'er forrige uke - en mariusgenser jeg trengte mot til å klippe i, og et par leggvarmere som hadde blitt nedprioritert. Den eneste egentlige UFO'en jeg har igjen nå, er et par grytekluter i dobbeltstrikk - det får bli koseprosjekt utover våren.
![]() |
#5 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: [Håndarbeid]Ferdigstille UFO'er
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Håndarbeid]Ferdigstille UFO'erJeg har strikket omtrent 2 cm på en Nøstebarnkjole til Minstemor, men jeg lurer på om jeg skal rekke det opp og strikke noe annet. Det er faktisk den eneste UFO'en jeg har nå, ellers bruker jeg alltid å ha flere.
![]() |
#7 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: [Håndarbeid]Ferdigstille UFO'erJeg har en genser til Rosinmannen liggende. Den har ligget lenge. Har igjen et halvt erme.
![]() |
#8 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: [Håndarbeid]Ferdigstille UFO'erNoen UFOer får ligge.
![]() |
#9 |
One of These Days
|
![]() Sv: [Håndarbeid]Ferdigstille UFO'erJeg startet 2012 med ingen prosjekter, så de UFOene jeg har nå er fer 2012. Med andre ord regner jeg dem egentlig som WIP. Akkurat nå har jeg vel omtrent 5-7 prosjekter på pinnene, og det er egentlig kke mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
stoffavhengig
![]() Sv: [Håndarbeid]Ferdigstille UFO'erJeg har en tunika som jeg skal ha ferdig til høsten. Tør ikke ha noe tidligere frist enn det, for jeg har holdt på av og på i to år... Jeg mangler en arm, også er det montering. 24 heklede ruter skal sys sammen med bol og ermer, og etterpå skal det hekles kant rundt nede og oppe.
![]() |
#13 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: [Håndarbeid]Ferdigstille UFO'erEr en god følelse, når man får kontroll på ufo haugen;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Håndarbeid]Ferdigstille UFO'erJeg har en sånn stor expedithylle fra IKEA på gjesterommet som er full av bare mine broderigreier, og i den er det en hel sånn plaskasse som akkurat passer inn i hylla helt smekkfull av broderi-UFOer.
![]() |
#15 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: [Håndarbeid]Ferdigstille UFO'erJeg må montere en Skappel-genser.
![]() |
#16 |
maler
|
![]() Sv: [Håndarbeid]Ferdigstille UFO'er1. strikkedress til poden. Skal ta meg sammen asap.
![]() |
#17 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Håndarbeid]Ferdigstille UFO'erJeg har to UFO-er. Det ene er en monsterbukse jeg tror jeg har holdt på snart et år med. Jeg har igjen å strikke siste halvparten av beina, og jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg har slik sperre på den.
![]() |
#19 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: [Håndarbeid]Ferdigstille UFO'erPuh, nå holder jeg på med kanten som skal være rundt kåpen, det går 2 nøster pr omgang og jeg bruker en time på en omgang - ting tar tid, men det går fremover!
![]() |
#20 |
stoffavhengig
![]() Sv: [Håndarbeid]Ferdigstille UFO'erSå nydelig den er. Gleder meg til å se.
![]() |
|
|