[Håndarbeid]Ferdigstille UFO'er
Jeg blir helt matt! Jeg har ett relativt stort og velfylt hobbyrom, jeg har flere poser liggende rundt stolen min i stuen og nå har jeg begynt å fylle puffen jeg har beina på med hobbyprosjekter.
Jeg forbanner meg stadig på at nå skal det ikke inn ett eneste prosjekt til før jeg er ferdig med x, z, y, æ og å! Men det er så mye jeg har lyst til å gjøre og ikke minst lære, så jeg melder meg stadig på nye kurs og vips har jeg fått en ny hobby. Men denne helgen har jeg fri, så da har jeg satt som mål å få ryddet litt på rommet mitt, samt få ferdigstilt endel UFO'er.
P.t. har jeg:
Montering: *dvs ALT er strikket ferdig*
1 kåpe fra Rauma
1 jakke fra Nøstebarn
1 Mariusgenser
1 veske jeg har sydd på kurs, men ikke ble ferdig med, mangler kun glidelås og lukkekant.
2 teppe-topper, må quiltes og sys sammen, det er ett ganske stort prosjekt, men toppene er veldig lekre og store.
1 oldemorrute teppe - alt er heklet ferdig, må monteres.
Bunad til Frøkna, begynner å stresse meg litt! Jeg har enda gooood tid, for hun skal ikke få den før i 2014, men jeg har meldt meg på kurs til høsten for å sy den sammen.
En hel haug med garn for å strikke sokker til Mini og meg selv, sokker er "reise-bort" "møte"-håndarbeidet mitt.
Enkelte av prosjektene jeg har liggende er jo i grunnen gjort på en time, bare man setter seg ned og er effektiv, men det var denne timen i døgnet jeg manglet da..
Her dere noen ufo'er? Få se!
Sist redigert av Fløyel : 15-02-13 kl 13:00.
|