|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Anderledes vri på festtalePå lørdag drar vi på internmøte og team building med jobben. Alt vi vet enn så lenge er at vi skal jobbe med å tøye våre grenser og se hva vi tåler både fysisk og mentalt.
![]() |
#2 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anderledes vri på festtale
Hjelpe til med forslag, og risikere at dere ikke team-builder skikkelig? Næh, tror ikke det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Skinner
![]() Sv: Anderledes vri på festtale
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Anderledes vri på festtaleJeg veit bror min med samboer, ei tante av meg med samboer, og to kusiner med hver sin mann, (tilsammen 8 personer) holdt festtale sammen for en onkel av meg nå i helga.
![]() |
#5 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Anderledes vri på festtaleGod gammel adjektivhistorie om alle på jobben? Bruke nøkkelordene og navnene på alle kolleger, og samle inn adjektiver for å fylle inn på vanlig måte... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Anderledes vri på festtaleSang kan være veldig bra, og veldig dårlig ... Men er dere villige til å ta sjansen, så kan det bli suksess. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Anderledes vri på festtaleJegog en venninne lagde en slags herrenes tale i sangversjon. Ett vers om hver person ( 7-8 pers). Det ble veldig morsomt, men vi dro den litt langt også altså. Det må man tørre, ellers kan det fort bli kjedelig.
![]() |
#8 |
I mål
|
![]() Sv: Anderledes vri på festtaleJeg har nettopp vært på en samling hvor vi skulle presentere et tema gruppevis, temaet var det samme, men vi fikk ulike "fremføringsmetoder": mime, skuespill, rap, diagram. For å si det sånn, rap-en ble ganske så artig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Anderledes vri på festtaleVi hadde noe liknende på jobb i høst, og fremførte dikt akkompagnert av dans (= meg som ballerina, med tjuvlånt skjørt fra en av ungene). Vi vant.
![]() |
#10 |
Skinner
![]() Sv: Anderledes vri på festtaleÅ, takk! Jeg lagrer det i bakhodet og har det med til lørdagens gruppeoppgave. Denne turen skal bli morsom og opplevelsesrik, det har jeg bestemt meg for!
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anderledes vri på festtaleEn kollega av meg holdt en veldig festlig tale på julebord- uten å si ett eneste ord! Kun kroppsspråk, og "tale" med munnen, men uten lyd. Jeg var klinke edru, og lo meg krokete!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|