|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?I år falt valget på reimatec + til minstemann. Etter er par år med andre merker tenkte jeg at reimatec + skulle være best til han. Han er veldig aktiv og jeg hadde veldig dårlige erfaringer med vanlig Reima til aktive barn over 4 år. Så for å slippe å kjøpe ny dress etter et halv år, valgte jeg å legge ekstra penger i en dyr dress som reklamerte for at den tålte mye mer enn andre dresser. + står jo for ekstra slitesterk!
|
|
|
#2 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Jeg har en langt rimeligere dress (HH til rundt halvparten av det du betalte) til vesla og den bærer knapt preg av å være slitt. Jeg ville i alle fall tatt den med til butikken og hørt hva de mente om saken. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Jeg ville klagd. En Reimatec+ forventer jeg at tåler mer en en halv vinter.
|
|
|
#4 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Unger er jo forskjellige også. Kansje HH hadde holdt til min gutt, men kansje ikke. Men tenker at når de reklamerer for at Reima + er ekstremt slitesterk så bør det holde... Jeg er så dårlig på å klage. Vet ikke hva jeg skal si osv. Og man kan klage på noe slikt? Har noen her gjort det?
|
|
|
#5 |
|
Originala
|
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Jeg tenker at du i alle fall kan høre med butikken. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Yngste som er like gammel sin din er aktiv, herjer ute. Vi har jo heller ikke snø, annet enn noen få dager i desember som var, så her brukes dressen på barmark. Vel, han har to Isbjørn dresser (en kjøpt på salg i januar i fjor), en kjøpt brukt. Jeg vasket den jeg kjøpte i januar i fjor i går. Den er altså brukt fra januar i fjor til nå, men denne vinteren som en av to dresser. Den er skitten, jeg får den ikke helt ren, greit nok, men den finnes ikke slitt, ikke i det hele tatt!
|
|
|
#7 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Klag.
|
|
|
#8 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Jeg ville sendt en henvendelse rett til Reima (under kategori -spør oss). Det er ikke godt nok av en slik dress. Den skal tåle hard bruk - det er det man betaler for og forventer at den holder tett i bakpartier og at stoff på knær holder en sesong. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Gutten min fikk en liten rift i vår Reimatec+ nå etter jul, og da dro jeg til butikken for å kjøpe lappesaker. Hun sa det var produksjonsfeil på noen av modellene fra Reima i år, og at flere hadde fått nye dresser. Hun anbefalte meg å komme innom dagen etter når sjefen var til stede, men siden gutten min trengte dressen og vi ikke hadde anledning til å komme dagen etter, lappet jeg den bare hjemme og gjorde ikke mer ut av det. Men det er kanskje verdt å ta turen for deg? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Jeg klagde til butikken og de avviste meg tvert. Så klagde jeg til Reima på fb. Og nå får jeg ny dress.
|
|
|
#11 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?
Flott!
|
|
|
#12 |
|
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Bra!
|
|
|
#13 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Her!
![]() |
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Reima Tec + holdt ikke til mellomsten, faktisk var det den minst slitesterke dressen vi har hatt. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Så bra.
|
|
|
|
#15 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Samme problemet her, bestilte på Ellos... Den er veldig slitt på innsiden av begge ben. Her og der, lang hele.
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Hmmm... Poden hadde en ReimaTec+ dress i 1,5 år uten at den nesten ble slitt. Så fikk han ny i januar og den ser herja ut allerede. Spesielt refleksene på beina har flisa seg opp. Trodde det var Poden som hadde forandret "adferd", men kanskje det rett og slett er dressen som er dårligere.... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Kanskje årets dresser er dårligere? Dårlig parti?
|
|
|
#19 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Så fint at de hørte på deg.
|
|
|
#20 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?
Samme her! Kjøpte fra ticket2heaven.dk i vinterferien og den har gått opp i sømmene nå. Jeg sendte mail til kundeservice men har enda ikke fått tilbakemelding tross purring igår.La ved bilder av elendigheten. |
|
|
|
![]() |
|
|