Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Spammes av mail fra Match.com

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-13, 10:08   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Spammes av mail fra Match.com

Av en eller annen grunn mottar jeg x-antall mail fra match.com hver bidige dag. Jeg har ALDRI registrert meg på dette nettstedet, for å avskrive meg fra disse match-brevene må jeg logge meg inn med brukernavn og passord, hvilket jeg ikke har, så derfor har jeg skrevet til match.com for å få brukernavnet og passordet mitt, men uten å få svar.

Jeg har sendt mail til "kundeservice" og bedt om å bli slettet, men også det uten å få noen respons og mailene renner inn her om alskens mennesker som burde passe til meg og min profil! :arg: De havner i søpla, men jeg vil at min mailadresse skal fjernes fra deres lister! Hvor henvender jeg meg?

Gammel 26-02-13, 12:57   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spammes av mail fra Match.com

De fleste nettsteder med brukerkontoer bruker å ha en funksjon for å få brukernavn tilsendt og passord resatt ved at man oppgir eposten som er registert. Etter det jeg kan se så har match.com den funksjonen ved å trykke på spørsmålstegnet ved siden av innloggingsinfoen.

Gammel 26-02-13, 12:59   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De mener vel at det er på tide at du bytter ut mannen din.
Har du vurdert det?

Gammel 26-02-13, 14:27   #4
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Tipper noen har en mailadresse som er nestne lik din egen, og har skrevet feil når de registrerte seg. Om kundeservice ikke responderer er forslaget til Torsk din eneste mulighet, selv om den som faktisk har registrert kontoen da blir sittende uten tilgang.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-13, 14:28   #5
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

De fleste nettsteder med brukerkontoer bruker å ha en funksjon for å få brukernavn tilsendt og passord resatt ved at man oppgir eposten som er registert. Etter det jeg kan se så har match.com den funksjonen ved å trykke på spørsmålstegnet ved siden av innloggingsinfoen.

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Tipper noen har en mailadresse som er nestne lik din egen, og har skrevet feil når de registrerte seg. Om kundeservice ikke responderer er forslaget til Torsk din eneste mulighet, selv om den som faktisk har registrert kontoen da blir sittende uten tilgang.

Jeg har sendt de min mailadresse, men får ingen respons. Kun mail om hvilke mennesker som matcher meg.

Gammel 26-02-13, 14:28   #6
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

De mener vel at det er på tide at du bytter ut mannen din.
Har du vurdert det?

Aha! Derfor!

Gammel 26-02-13, 14:33   #7
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har sendt de min mailadresse, men får ingen respons. Kun mail om hvilke mennesker som matcher meg.

Du har sendt inn mailadressen i det popup-viduet som kommer opp når du trykker på spørsmålstegnet ved siden av innloggings-rutene?

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-13, 14:45   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Du har sendt inn mailadressen i det popup-viduet som kommer opp når du trykker på spørsmålstegnet ved siden av innloggings-rutene?

Jeg går ned til siden hvor det står at jeg kan avregistrere meg, trykker på linken der og får beskjed om å fylle ut brukernavn og passord, så trykker jeg på ?-tegnet som sier at jeg har glemt brukernavn og passord og ber om å få dette tilsendt på min mailadresse - så skjer det ikke noe mer, annet enn at mailen blir sendt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.