|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
Se resultatene: Hvilken strikkejakke ville DU valgt? | |||
Nr. 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 19,63% |
Nr. 2 |
86 | 80,37% |
Noe helt annet - spesifisér! |
1 | 0,93% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 107. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Valgets kval: Hvilken "kosejakke"?Jeg begynte på en tøff genser til meg selv i forrige uke. Strikket genser med hullmønster. Vel, jeg har gitt den både tre og fire forsøk allerede, og nå har jeg fullstendig kapitulert og forbanna hele skiten til outher space og forbi!! Genseren er fortsatt fin, modellen altså, men så tidslukende og krevende å strikke at den hadde kanskje blitt ferdig i 2020 ... Ï dag har jeg dermed vært i butikken og byttet inn 12 av 13 nøster; til Sandnes Mini Alpakka og et tynnere garn ala Silk Mohair slik at jeg kan strikke en av to mulige (kose)jakker i steden, nemlig:
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Valgets kval: Hvilken "kosejakke"?Ja, altså, kosejakke, men ikke reinspikka da - kommer nok til å bruke den til jeans og sånn på jobb. Var planen. Nr. 2. Ser den.
![]() |
#6 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Valgets kval: Hvilken "kosejakke"?Jeg hadde valgt nr 2 uten tvil. Nr 1 var virkelig ikke fin.
![]() |
#7 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Valgets kval: Hvilken "kosejakke"?Jeg har den nederste, strikket av min svigermor i burgunder alpakka/silk mohair og den er vidunderlig! Fått masse skryt for den
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Valgets kval: Hvilken "kosejakke"?Skappeljakken er virkelig fin. Og det er jo den andre også, men skappel er finest synes jeg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Valgets kval: Hvilken "kosejakke"?Har du forresten oppskrift på skappeljakken?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Valgets kval: Hvilken "kosejakke"?
Jeg svarte forresten feil i pollen - trekk en stemme fra jakke to og legg en stemme til jakke nr. 1.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Valgets kval: Hvilken "kosejakke"?Nummer 2, den var knallfin!
![]() |
#12 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Valgets kval: Hvilken "kosejakke"?Likte nr 2 best |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Valgets kval: Hvilken "kosejakke"?Nr. 2.
![]() |
#17 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Valgets kval: Hvilken "kosejakke"?
Nr 2 her også.
![]() |
|
|