|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Små fjellrevensekk til barnEr det nokon som veit om fjellreven sine små sekkar er gode? Eg har god erfaring med voksen-sekkane. Har brukt slik i 20 år. Men er dei særlig gode til ungar? Er stroppene vonde på skulderene? Er dei for små til turbruk?
|
|
|
#2 |
|
nju nja njo
|
Sv: Små fjellrevensekk til barnMin første tanke er at stroppene er for tynne og at det er lite støtte. Men jeg har ikke testa den på barn altså, dette er kun erfaringen med min egen gode gamle.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Små fjellrevensekk til barnVonde å bære, upraktiske og alt for dyre. Det er iallefall min dom. Bergans sine barnesekker er mye finere og bedre. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Små fjellrevensekk til barnJeg elsker Fjellreven-sekkene, og måtte selvsagt kjøpe de til mine barn! Skikkelig bomkjøp |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Små fjellrevensekk til barnJeg har sett på dem i butikk, og kan bare ikke tro at de er gode på. Skulderstroppene ser fæle ut, og selve sekken virker veldig uergonomisk. Men kule er de.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Små fjellrevensekk til barnVi har en slik i lilla til frøkna, men vi bruker den bare som barnehagesekk. Akkurat plass til marboksen og litt klær. Ser ikke for meg at den er noe særlig å bruke som tursekk, nei.
|
![]() |
|
|