Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Celavi regntøy

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-13, 21:11   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Celavi regntøy

Noen som har erfaring med det? Holder det tett? Hvordan er størrelsene?
Vi har bare hatt fra KappAhl og er veldig, veldig fornøyd - men nå har jeg kommet opp dette merket på salg.

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 21:15   #2
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Celavi regntøy

Søkte opp KappAhl sitt for å sjekke vanntetthet og ser nå at Celavi kom på sisteplass i testen. Abeko kom godt ut, og det fant jeg også billig.

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 21:20   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Vi har hatt CeLaVi regntøy. Funket fint her, men nå er vi ingen storforbrukere av regntøy, da.

Gammel 28-02-13, 21:22   #4
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Jeg hadde Celavi når vesla var fire år.Kjøpte for en slikk og ingenting på markedsplassen.dk tror jeg det het.Var helt greit-litt stort i størrelsen men det holdt lenge.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.