|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Skrur du av antennen når du har bilen i maskinvask?..ja det lurer jeg på. Og hva slags antenne du eventuelt har, det er jo viktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: skrur du av antennen når du har bilen i maskinvask?Jepp jeg tar av.
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: skrur du av antennen når du har bilen i maskinvask?Vi har antennen i frontruten, men når vi hadde bil med utvendig antenne så skrudde jeg den av før vask. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: skrur du av antennen når du har bilen i maskinvask?Jeg skrur min av! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: skrur du av antennen når du har bilen i maskinvask?Niks.
![]() |
#7 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: skrur du av antennen når du har bilen i maskinvask?Vi gjorde det aldri før. Så knakk den. Nå gjør vi det alltid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Skrur du av antennen når du har bilen i maskinvask?Vi har integrert antenne, men når jeg vasker mormors bil må jeg skru og legge deg ned (nå kom jeg på at jeg glemte å skru den på igjen da jeg vasket bilen hennes sist). Vi hadde en bøyelig på stasjonsvogna (som vi aldri fant ut hvordan skulle håndteres) og den fikk seg en kraftig bøy etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Skrur du av antennen når du har bilen i maskinvask?Gjorde det før da vi hadde biler med utvendig antenne.
![]() |
#10 |
søt
![]() Sv: Skrur du av antennen når du har bilen i maskinvask?Jeg skrur av antenna.
![]() |
#11 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Skrur du av antennen når du har bilen i maskinvask?Ja, ellers stopper maskinen, sier mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Skrur du av antennen når du har bilen i maskinvask?Ja det gjør jeg. Den er ganske lang egnetlig. Hadde kortere før, men tok den likevel av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Skrur du av antennen når du har bilen i maskinvask?Ja. Men nå har jeg den sjelden på, for det er minst like gode signaler (og finere) uten. Antenne av, speiler inn.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skrur du av antennen når du har bilen i maskinvask?Har ikke "ekstern" antenne på bilen i dag. På forrige bilen skrudde jeg løs antennen, la den bakover, og skudde den fast i den posisjonen - var "en funksjon" i designet for nettopp vaskehall. Viktig at den skrus fast etter at den er lagt bak, ettersom vanntrykket kan få den til å reise seg igjen.
![]() |
#17 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skrur du av antennen når du har bilen i maskinvask?Litt rart å spørre her fremfor bensinstasjonen, men ellers har jeg nok skrudd av på de to maskinvaskene jeg har gitt bilen på 5 år. Men liker meg mye bedre i selvvaskanlegget
![]() |
#19 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Skrur du av antennen når du har bilen i maskinvask?Mannen sier at han alltid skrur den av. Og påpekte at jeg aldri har kjørt den inn i maskinen alene. Så da trekker jeg tilbake det jeg sa tidligere i tråden.
![]() |
#20 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Skrur du av antennen når du har bilen i maskinvask?Ja det gjør jeg. På nyebilen har jeg ikke registrert noen antenne. Det var litt rart.
![]() |
|
|