|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kald på føttene
|
![]() Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?Jeg hadde trengt et eller annet til smulene på kjøkkenet. Jeg er rett og slett for lat til å dra fram støvsugeren hver dag, men funker de oppladbare støvsugerne egentlig?
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?Ja, Electrolux har denne, Ergorapido - genial på kjøkkenet, både med og uten ekstra skaft!!
![]() |
#4 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?Vi har en liten, maken til denne og den virker bra, men jeg var mer fornøyd med den gamle vi hadde fra Black&Decker. Den var litt smekrere og lettere.
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?Vi har også Electrolux Ergorapido (vår andre, faktisk), og den er veldig god rask kjøkkenstøvsuging.
![]() |
![]() |
#6 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?Signerer Bomull. Den er super! Vi har hatt slike små tidligere, men ingenting har vært bedre enn Ergorapido'en. Mye mer hendig også.
![]() |
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2013
![]() |
![]() Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?Har også Ergorapido som supplerende støvsuger, veldig praktisk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ferdiglada
![]() Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?Ergorapido er alle menneskers draum altså! Den er super!
![]() |
![]() |
#10 |
Ferdiglada
![]() Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?Det er ikkje så kjedelig altså! Eg fikk min til bursdagen av mamma og pappa og må seie at det virkelig er ei gåve eg har stor glede av.
![]() |
![]() |
#11 |
Off the map.
|
![]() Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?Jeg hadde en slik for noen år siden, men tok den ikke med da vi flyttet, jeg synes den var elendig. Børstene var sterkere enn sugekraften, så jeg synes bare den børstet smulene utover snarere enn å støvsuge dem. Har det blitt bedre nå altså?
![]() |
#13 |
Ferdiglada
![]() Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?Hæ? Korleis er den udugelig? Den suge jo opp alt den skal?
![]() |
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?Den funker til smulestøvsuging, også er den fin.
![]() |
#15 |
Ferdiglada
![]() Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?
Men det er vel ikkje meininga den skal heller?
![]() |
![]() |
#16 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?
Har dere den nyeste modellen? For det er veldig stor forskjell på den nye og den gamle.
![]() |
![]() |
#17 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?Jeg synes den fungerer utmerket til mer enn kun smulestøvsuging jeg
![]() |
![]() |
#19 |
Tatt på
|
![]() Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?Og en ting til som er kjekt med den er at 5-åringen og 3-åringen gjerne støvsuger med den og får det til.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?Har også en Ergorapido, vet ikke modell (den er ca 1 år gammel). Jeg synes bare den fungerer sånn måtelig bra. |
![]() |
![]() |
|
|