|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Og så?Jeg synes jeg ser slike så som dette stadig oftere, også i mer offisielle sammenhenger og skrevet av folk jeg har tiltro til:
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Og så?Jeg er enig med deg. Synes det er litt barnslig egentlig.
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Og så?Det er det verste jeg ser! Og jeg ser det overraskende ofte. Har til og med knepet mannen min i å skrive unødvendige så-er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Og så?Forøvrig vil jeg ikke være med på at det er slik "ungdommen nå til dags" skriver. Dette irriterte jeg meg over at venninner skrev allerede på ungdomsskolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Og så?Muntlig og helt unødvendig.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Og så?Forresten husker jeg fra norsktimene på både ungdomsskolen og videregående at det ble slått hardt ned på unødvendige fyllord som så, liksom, på en måte osv.
![]() |
#9 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Og så?Jeg er enig i at det har kommet en endring. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|