|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Når trekker du fra gardinene på soverommet? | |||
Med en gang jeg hopper ut av senga. Rise and shine! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 11,80% |
Etter en stund, men før jeg går på jobb |
36 | 22,36% |
Når jeg kommer hjem fra jobb |
2 | 1,24% |
Trekker dem aldri fra, jeg trives med et liv i mørke (og dårlig luft) |
45 | 27,95% |
Det varierer og er tilfeldig (spesifiser nærmere) |
37 | 22,98% |
Get a life! Konsentrer deg om dine egne saker |
6 | 3,73% |
Noe annet som jeg ikke har kommet på |
11 | 6,83% |
Hadde et alternativ til overs |
5 | 3,11% |
Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Når trekker du fra gardinene på soverommet?Når/ hvis jeg lufter hunden utpå formiddagen eller tidlig ettermiddag, legger jeg merke til at de fleste fremdeles har gardinene på soverommet trukket for. Det later til å være vanlig å stå opp og gå på jobb uten å røre gardinene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?Sjelden i det hele tatt. Vi har innsyn fra gaten, og jeg ligger mye i sengen på dagtid også. Resten av huset vårt er veldig lyst og luftig, med store vindusflater og åpne rom, og jeg liker faktisk at soverommet er litt mer skjermet og dempet.
![]() |
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?Aldri. Vi har sola rett inn og da blir det uutholdelig varmt der.
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?Dårlig luft har vi dog ikke. Vi lufter konstant.
![]() |
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?Jeg drar hjemmefra klokken sju og har ikke spesielt mye tid til overs om morgenen siden jeg må ordne både meg selv og Lillesøster. Rydding, lufting og gardinfratrekking på soverrommet om morgenen gjør jeg bare i ferier og helger, men jeg liker jo best å få fikset soverrommet om morgenen så klart. Det er bare det at jeg må prioritere litt hardt om jeg skal få noe fornuftig ut av ettermiddagen og tid til å lage skikkelig middag, helst før Lillesøster ser barne-tv og legger seg fra 18.00 og utover. Løsningen er å benytte fleksitiden til å starte så tidlig som mulig, og dermed være hjemme før 16.00.
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?Veldig sjelden. Innimellom for å slippe inn dagslys når det skal ryddes eller vaskes, men vanligvis er både gardiner og rullegardiner for hele tiden.
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?På ungenes rom også? Er det fortrukket når de leker eller gjør lekser der om ettermiddagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?Vi har kun pyntegardiner som uansett er trukket til siden. Bruker persienner som gardin, de er nesten alltid lukket.
![]() |
#12 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?Tar opp rullegardinene på ungenes rom på dagen, for de er jo der og leiker i blant. Jeg er jo aldri på soverommet mitt på dagtid.
![]() |
#13 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?Hver morgen når jeg står opp, på ungenes rom når jeg vekker dem. Eller så gjør mannen det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?Jeg trekker dem aldri fra, men har ingen problemer med dårlig luft, så jeg vet ikke helt hva jeg skal stemme ...
![]() |
#15 |
Leser
|
![]() Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?5 minutter før jeg går fra huset om morgenen. Jeg vil ha gardinene for om morgenen fordi jeg skifter på rommet, men liker at de står oppe før jeg legger meg. Huset vårt ser utrolig ukoselig ut fordi veldig mange rom har gardine for. Så jeg gjør det for stemningen i gata!
![]() |
#16 |
snur
|
![]() Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?På vårt rom er de lukket hele tiden. Vi har innsyn rett fra gaten og vil ikke at alle som er ute og går tur skal se rett på soverommet mitt. Ungene drar opp gardinene når de kommer fra skolen.
![]() |
#17 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?Vi har persienner og de er som regel nede hele tiden, men vinduene står på gløtt og vi varierer litt med lys som slipper inn. Men det er innsyn fra gaten og jeg liker ikke sterkt lys med en gang jeg står opp/våkner.
![]() |
#19 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?Vi har ikke gardiner, så aldri
![]() |
![]() |
#20 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Når trekker du fra gardinene på soverommet?Jeg trekker opp rullegardinene hver dag. ungene har kun rullegardiner, vi har gardiner som henger på siden, de er alltid åpne.
![]() |
|
|