|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Fin, enkel regnfrakk til jente (snart 10)Er det noen som har sett en? Jeg klarer ikke å finne noen.
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
Sv: Fin, enkel regnfrakk til jente (snart 10)Jeg så en i Skogstad-butikken som jeg har tenkt til å kjøpe til min tiåring. Den var litt lang og fantes i mange forskjellige farger.
|
|
|
#4 |
|
Drømmer
|
Sv: Fin, enkel regnfrakk til jente (snart 10)Ticket to heaven |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Fin, enkel regnfrakk til jente (snart 10)Takk for tips. Jeg tror vi også må gå til innkjøp av regnfrakk som er litt stilig. Så er det kanskje håp om at den skal bli brukt.
|
|
|
|
#7 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fin, enkel regnfrakk til jente (snart 10)http://www.babystore.no/images/38816/zoom.jpg |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fin, enkel regnfrakk til jente (snart 10)Ser at den stopper på 128 hos Babystore men den finns i større størrelser på Smartkids. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fin, enkel regnfrakk til jente (snart 10)
Vi hadde en omtrent lik i fjor og har tenkt å kjøpe denne nå. Kjempefin!
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: Fin, enkel regnfrakk til jente (snart 10)Skogstad-modellen ser bra ut. Men kan man ikke kjøpe Skogstad på nett?
|
![]() |
|
|