|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Ok, kontaktene er i iClouden, hvordan får jeg dem inn på den nye iPhonen?Der ligger nemlig fortsatt bare den gamle kontaktlisten som kom først inn i skyden, fra iPaden.
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Ok, kontaktene er i iClouden, hvordan får jeg dem inn på den nye iPhonen?Tror jeg ville forsøkt å legge inn kontaktene i iCloud en gang til. Du neppe lagt de tilbake på telefonen, så lenge du ikke ser dem der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ok, kontaktene er i iClouden, hvordan får jeg dem inn på den nye iPhonen?Det skjønte jeg ikke? Jeg har backet up den gamle telefonen mange ganger? Men de kommer ikke over til den nye.
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Ok, kontaktene er i iClouden, hvordan får jeg dem inn på den nye iPhonen?
Glem det. Misforstod deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ok, kontaktene er i iClouden, hvordan får jeg dem inn på den nye iPhonen?Men du har lagt opp icloud-kontoen på den nye telefonen og bedt telefonen synkronisere i "innstillinger", "mail, kontakter, kalendere"?
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ok, kontaktene er i iClouden, hvordan får jeg dem inn på den nye iPhonen?Jeg har bedt den synke kontakter, ja, i iCloud-innstillingene.
![]() |
|
|