Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Administrasjon av jobbens FB-side: bildet popper ikke opp

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-13, 16:22   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Administrasjon av jobbens FB-side: bildet popper ikke opp

Elendig forklaring, men altså: Jeg administrerer Facebook-siden til arbeidsgiveren min. Den brukes hovedsakelig til å linke til nye oppslag på vår hjemmeside. Jeg oppretter en ny statusmelding, limer inn lenken til den aktuelle saken på hjemmesiden, og Facebook foreslår så automatisk 2-4 bilder å velge mellom som illustrasjon til saken - alle fra vår hjemmeside, men med varierende relevans. (Aner ikke hvordan utvalget skjer, men i de fleste tilfeller er bildet som tilhører den aktuelle saken med som valgmulighet. Det er ikke mulig å velge et illustrasjonsbilde helt manuelt.)

Det som nå ergrer meg grønn, er at jeg skal legge ut en nyhet med et veldig kult bilde, men så vil ikke Facebook gi meg noen bilder å velge mellom i det hele tatt! Tidligere har jeg sett at jeg ikke får tilgang på det riktige bildet, og så har jeg måttet trikse og mikse, legge inn midlertidige bilder og endre nettadressen til saken, men dette er første gang det ikke popper opp noen bilder overhodet.

Noen som skjønner hva jeg mener, og som kan gi meg et hint til løsning? Jeg har prøvd å legge inn et mindre bilde, et mer kvadratisk bilde, endre format fra jpg til png, og annet kan jeg ikke komme på.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.