Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Creepy

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-13, 20:50   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Creepy

Snuppa kommer og lurer på hvem i all verden det er bilde av på telefonen hennes; en avlagt iPhone hun har arvet fra sin far. Det er plutselig 40 duck face bilder på hennes telefon av vilt fremmede damer. Det er også hauger av bilder sv damer i bikini.

Saken er at vi fikk stjålet en iPad da vi var i Karibien i jula (lang historie). Nå har denne tydeligvis havnet i hendene på noen som ikke skjønner hvordan den er koblet opp.

Det er ekkelt, for at vi ser deres bilder innebærer også at de ser våre. Hvordan i all verden stenger vi dem fra innsyn? Jeg antar egentlig at min mann, it-arbeideren, vet dette, men det er greit å høre om det er noe vi bør tenke på.

Videre; de er dumme nok til å ta bilde av twittermeldinger (på spansk) og jeg går lyst til å sende noen meldinger. Hva i all verden skriver man?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.