Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Jeg trenger litt eplehjelp

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-13, 13:55   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trenger litt eplehjelp

Minsten har rotet vekk iPoden sin (Touch). Storebror har både iPad og Ipod touch og nå lurer jeg på hvordan jeg kan (og om?) få det som lå på minstens iPod inn på storebror sin. Dvs bytte ut innholdet. Storebror kom med forslaget, for så lenge han er sikker på at alt hans innhold og fremgang i spill osv forblir inntakt på iPaden kan lillebror få låne iPoden. (Minsten får nok egen padde til fødselsdagen sin, så det er et midlertidig bytte det er snakk om.)

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 13:58   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger litt eplehjelp

Er iPoden hans synket med iTunes? I så fall kan du synke storebror sin med dataene fra lillebror sin, men da må du fullstendig nullstille den først.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 14:27   #3
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Begge synkes vel mot iCloud tror jeg.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 14:30   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Begge synkes vel mot iCloud tror jeg.

Da kan iPoden gjenopprettes som lillebrors, ja.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.