Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Flørtende kvinner er selv skyld i voldtekt (Aftenbladet)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-07, 06:42   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flørtende kvinner er selv skyld i voldtekt (Aftenbladet)

Det mener omtrent halvparten av norske menn.

Jeg må si meg enig med statsministeren: "Jeg hadde håpet og trodd at vi var kommet lenger når det gjelder menns syn på vold mot kvinner."

Gammel 25-04-07, 06:56   #2
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flørtende kvinner er selv skyld i voldtekt (Aftenbladet)

Ja. Gubbelure og jeg reagerte ganske sterkt her da de sa på God morgen Norge i sta at dette var en oppfatning fra mange menn.
Det blir fryktelig feil.
At tidene er slik at det kanskje er dumt å gå alene er langt i fra det samme som at man er delvis skyld i det om noe skulle skje!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 07:46   #3
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk et kraftig og intenst ønske om å kastrere alle menn på min vei til jobb i dag. Jeg håpet først at dette bare var en dårlig spørreundersøkelse av VG, men det er jo Amnesti som har bestilt den.

Og at 77% av menn på min alder synes at vold i hjemmet ikke er et samfunnsproblem er ikke mindre enn tragisk.

Gammel 25-04-07, 07:48   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er tragisk at vi ikke har kommet lengre enn dette med meningene fra mennene.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 08:14   #5
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Hvem er disse mennene? For jeg kan ikke tenke meg at noen av mine mannlige venner mener dette. Kjenner dere noen som syns det er greit å forsyne seg av sine kvinnelige bekjente eller utøve vold mot kjæresten sin?

Jeg syns hele dette resultatet er merkelig og jeg håper noen lager en kontrollundersøkelse, for jeg har vanskelig for å tro at det står så ille til.

Gammel 25-04-07, 08:40   #6
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Hvem er disse mennene? For jeg kan ikke tenke meg at noen av mine mannlige venner mener dette. Kjenner dere noen som syns det er greit å forsyne seg av sine kvinnelige bekjente eller utøve vold mot kjæresten sin?

Jeg syns hele dette resultatet er merkelig og jeg håper noen lager en kontrollundersøkelse, for jeg har vanskelig for å tro at det står så ille til.

Dette lurte jeg på også. Ingen av mine nærmeste hadde svart ja på dette tror jeg. Kan i alle fall ikke innbille meg at de gjør det.

Uansett, det er helt forferdelig at menn ikke har kommet lengre i tankegangen en dette. Tragisk!

Gammel 25-04-07, 08:54   #7
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har i grunnen bare sett overskriften, men jeg tror det kan henge sammen med måten det blir spurt på.

Jeg tviler på at de har spurt mennene om de selv kan tenke seg å voldta en kvinne som flørter. Derimot har de sikkert spurt om de anser at en kvinne som flørter kan ha lagt opp til noe som endte som voldtekt.

Og helt ærlig, spør du meg, så tror jeg også at en del kvinner faktisk legger opp til ting, bevisst eller ubevisst, for så å få panikk når situasjonen kommer ut av kontroll.

Jeg har sett dem. De drikker alt for mye, kler seg alt for utfordrende, klistrer seg tett til fremmede menn, er "partygirls", og så plutselig blir mannen litt klåfingra og innpåsliten, og da kan reaksjonen være ganske uforutsigbar.

Jeg mener at også kvinner har ansvar for sitt eget liv. Man må tenke seg om, både i forhold til hvilket inntrykk man gir, og hvem man blir med hjem. Det er klart at grensen mellom voldtekt og en kvinne som angrer i ettertid noen ganger kan være diffus. Hun mumler kanskje "nei..." men er med på leken. Er det voldtekt? Eller kanskje hun ikke sier noe men bare tenker "nei". Eller kanskje hun er helt med, men dagen etter angrer hun og tenker på mannen hun er gift med, og da er det lettere å skrike voldtekt enn å si at man har vært dum, for noen.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 08:59   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper og tror at dette er litt lite gjennomtenkt. Det er klart at INGEN er skyld i at de blir voldtatt, på samme måte som ingen har skylden for å bli ranet eller slått ned. Men jeg tror at flere menn mener at kvinner som drikker seg dritings og kliner med en fremmed hele kvelden før hun blir med ham hjem, har selv satt seg i en situasjon som øker sannsynligheten for at noe skjer. På samme måte som hvis du går alene langs Akerselva sent på natten, øker sjansen for å bli ranet.

Det er helt uakseptabelt å legge skylden på offeret, uansett. Men jeg håper min datter får vett til å skjerme seg best mulig, uten at det tar fra henne makten over livet hennes.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 09:09   #9
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Så kvinner skal egentlig ikke gå ut å ta seg en fest da? Alle kan havne der at de får for mye. Klær er utringet og sexy, veldig vanlig når moten er slik! De står da ikke å skriker siden jeg er full, sexy å flørtete, så er det bare fritt fram! Kom å ta meg!!

Ingen! Absolutt ingen har lov å gjøre noe med din kropp som man ikke selv ønsker. Er det slik holdning vi skal sende videre til døttrene våre.

Skulle nesten vært artig å hørt om noen av disse mennene som har svart her, om de hadde barn. Så datteren din, vist hun kler seg sexy, bli full, ja da hadde det vært hennes feil!

Nei fy, jeg blir forbanna her. Vi lever jo for faen meg i steinalderen enda med den tankegangen!

Gammel 25-04-07, 09:13   #10
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Og helt ærlig, spør du meg, så tror jeg også at en del kvinner faktisk legger opp til ting, bevisst eller ubevisst, for så å få panikk når situasjonen kommer ut av kontroll.

Jeg har sett dem. De drikker alt for mye, kler seg alt for utfordrende, klistrer seg tett til fremmede menn, er "partygirls", og så plutselig blir mannen litt klåfingra og innpåsliten, og da kan reaksjonen være ganske uforutsigbar.

Jeg mener at også kvinner har ansvar for sitt eget liv. Man må tenke seg om, både i forhold til hvilket inntrykk man gir, og hvem man blir med hjem. Det er klart at grensen mellom voldtekt og en kvinne som angrer i ettertid noen ganger kan være diffus. Hun mumler kanskje "nei..." men er med på leken. Er det voldtekt? Eller kanskje hun ikke sier noe men bare tenker "nei". Eller kanskje hun er helt med, men dagen etter angrer hun og tenker på mannen hun er gift med, og da er det lettere å skrike voldtekt enn å si at man har vært dum, for noen.

Unnskyld meg, men men det er aldri den som blir voldtatt sin skyld! Om så kvinner begynner å danse nakne gjennom gatene, så er det mannen sitt ansvar å passe på pikken sin!

Det er steinaldermeninger å si at kvinnen "legger opp til" voldtekt ved å kle seg utfordrende, være full og danse tett. Det betyr ikke nødvendigvis at man har lyst på sex. At mannen tolker det slik er hans problem. Det er han som må styre seg!

Når alt det er sagt så skader det selvfølgelig ikke at vi kvinner tar våre forholdsregler når vi vet at enkelte mannfolk ikke evner å styre seg. Men derfra til å si at det er vår skyld, om vi skulle bli voldtatt...

Herregud! Det er jo slik de praktiserer det i land vi overhode ikke liker å sammenlikne oss med .

Gammel 25-04-07, 09:14   #11
bina
Ustabil

bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Så kvinner skal egentlig ikke gå ut å ta seg en fest da? Alle kan havne der at de får for mye. Klær er utringet og sexy, veldig vanlig når moten er slik! De står da ikke å skriker siden jeg er full, sexy å flørtete, så er det bare fritt fram! Kom å ta meg!!

Ingen! Absolutt ingen har lov å gjøre noe med din kropp som man ikke selv ønsker. Er det slik holdning vi skal sende videre til døttrene våre.

Skulle nesten vært artig å hørt om noen av disse mennene som har svart her, om de hadde barn. Så datteren din, vist hun kler seg sexy, bli full, ja da hadde det vært hennes feil!

Nei fy, jeg blir forbanna her. Vi lever jo for faen meg i steinalderen enda med den tankegangen!

Da må jeg jo bare spørre deg. Hvis en kvinne kler seg sexy, drikker seg full, flørter og kliner med vilt fremmede, og blir med en eller flere hjem på slutten av kvelden - har hun da INTET ansvar hvis kvelden ender med sex? Er det helt galt av mannen å tro, når de har flørtet, danset og klina hele kvelden, og hun blir med han hjem, at hun kanskje vil ha sex?

Er det ikke naturlig å kreve at kvinnen må si nei litt før penetrasjonen? Burde hun ikke tenke over konsekvensene når hun blir med mannen hjem eller i bilen hans?

Gammel 25-04-07, 09:16   #12
bina
Ustabil

Standard

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Unnskyld meg, men men det er aldri den som blir voldtatt sin skyld! Om så kvinner begynner å danse nakne gjennom gatene, så er det mannen sitt ansvar å passe på pikken sin!

Det er steinaldermeninger å si at kvinnen "legger opp til" voldtekt ved å kle seg utfordrende, være full og danse tett. Det betyr ikke nødvendigvis at man har lyst på sex. At mannen tolker det slik er hans problem. Det er han som må styre seg!

Når alt det er sagt så skader det selvfølgelig ikke at vi kvinner tar våre forholdsregler når vi vet at enkelte mannfolk ikke evner å styre seg. Men derfra til å si at det er vår skyld, om vi skulle bli voldtatt...

Herregud! Det er jo slik de praktiserer det i land vi overhode ikke liker å sammenlikne oss med .

Skyld er i mine øyne feil uttrykk. For nei, det er ikke hennes skyld. Men hun må da kunne ta ansvar selv også? Eller er det sånn at fordi det er mannen som er utstyrt med utovertiss så er han skyldig uansett, fordi det rent teknisk er hans tiss som må puttes inn i innovertissen?

Gammel 25-04-07, 09:20   #13
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da må jeg jo bare spørre deg. Hvis en kvinne kler seg sexy, drikker seg full, flørter og kliner med vilt fremmede, og blir med en eller flere hjem på slutten av kvelden - har hun da INTET ansvar hvis kvelden ender med sex?

Nei, det har hun ikke hvis hun ikke vil ha sex og sier i fra om det. Så enkelt er det faktisk.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 09:22   #14
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da må jeg jo bare spørre deg. Hvis en kvinne kler seg sexy, drikker seg full, flørter og kliner med vilt fremmede, og blir med en eller flere hjem på slutten av kvelden - har hun da INTET ansvar hvis kvelden ender med sex? Er det helt galt av mannen å tro, når de har flørtet, danset og klina hele kvelden, og hun blir med han hjem, at hun kanskje vil ha sex?

Ja, det er galt av mannen å tro at det skal føre til sex. Og det er fullstendig galt av mannen å voldta kvinnen om hun skulle si nei, selv om han (og du....) mener at hun har "lagt opp til det"! Det er kanskje dumt av kvinnen å utsette seg for en slik fare, men det er fremdeles mannens hele og fulle ansvar å kontrollere seg.

Er det ikke naturlig å kreve at kvinnen må si nei litt før penetrasjonen? Burde hun ikke tenke over konsekvensene når hun blir med mannen hjem eller i bilen hans?

Herregud! Når sånn ca må man si nei for at mannen ikke skal ha rett til å voldta. Når må man bestemme seg? Kanskje man hadde lyst i bilen til leiligheten, men tok til fornuft da man kom fram? Skal man da ha frasagt seg retten til å bestemme over egen kropp? "Sorry, du ble med meg inn, da er kroppen din min, og jeg kan gjøre hva jeg vil"? "

Tenk deg litt om! Joda, vi kvinner kan ta våre forholdsregler, men om vi likevel skulle drikke oss fulle og flørte med fremmede menn så gir det dem ikke blankofullmakt til sex!

Gammel 25-04-07, 09:26   #15
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Skyld er i mine øyne feil uttrykk. For nei, det er ikke hennes skyld. Men hun må da kunne ta ansvar selv også? Eller er det sånn at fordi det er mannen som er utstyrt med utovertiss så er han skyldig uansett, fordi det rent teknisk er hans tiss som må puttes inn i innovertissen?

Så lenge det er han som putter sin utovertiss inn i en uvillig innovertiss, ja da er det hans skyld. Men nå har det vel også hendt at kvinner har utnyttet seg av alt for fulle mannfolk, og det er etter min mening like ille og like mye voldtekt. Voldtekt er å ha sex med mennesker som enten har sagt nei, eller er ute av stand til å si hva de ønsker eller ikke.

Så ja, men mann (eller kvinne!) bør ikke ha sex med mennesker som er så overstadig beruset at de ikke vet hva de gjør. Før sex bør man få samtykke, og får man ikke det, så er det faktisk den aktive parten som har ansvaret - en sørpa full kvinne (eller mann) kan man ikke gi noe som helst ansvar for sexen. Eller det blir feil begrep - for voldtekten.

Gammel 25-04-07, 10:47   #16
alphaMale
The Million Dollar Man

alphaMale sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
alphaMale er litt kulalphaMale er litt kul
Standard

Dette er mer enn tragisk. Hvis denne undersøkelsen stemmer vurderer jeg seriøst å være med på kastreringen som blir foreslått.

Alvorlig talt er dette alarmerende. Jeg er jo som kjent selv mann, og jeg skammer meg på vegne av alle menn som mener skylden ligger hos offeret, og ikke hos overgriper. For meg er dette et sykdomstegn på samfunnet generelt, og norsk rettsvesen spesielt, hvor fokuset i altfor stor grad ligger på materielle verdier og økonomiske hensyn.

- Friends help you move, REAL friends help you move bodies.
alphaMale er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 10:59   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om en kvinne oppfører seg slik, så oppfører hun seg muligens lite klokt, ja, kanskje til og med lite hyggelig - men likevel - om hun skulle til syvende og sist si nei til sex, så er det ikke hennes feil om mannen så skulle ta henne med vold!

Jeg syns synd på menn, faktisk,etter en slik undersøkelse. Dette får det jo til å se ut som om mannfolk flest tenker med det hodet de har mellom beina, og ikke takler å se kvinner som kler seg akkurat slik de ønsker, og oppfører seg slik de vil...

Jeg håper det er måten problemstillingen ble formulert på som gjør at undersøkelsen kommer så ille ut. Takk og lov kjenner ikke jeg en eneste mann som ville tenke i slike baner... (Evt. kjenner jeg mennene i mitt liv for dårlig.)

Gammel 25-04-07, 12:30   #18
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes dette høres merkelig ut. Det kan hende at spøsmålene er utformet for å få akkurat de svarene de vil ha.

I en spørreundersøkelse jeg deltok i en gang var spørsmålene utformet slik at det kun var mulig å svare et av alternativene. Ved nærmere ettertanke etterpå skjønte jeg hva de hadde lurt meg til ja.

Etter dettte har jeg vært litt skeptisk til disse spørreundersøkelsene. De som spør kan nemlig få akkurat de svarene de er ute etter.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 13:25   #19
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Som mann synes jeg denne innstillingen er tragisk!

Gammel 25-04-07, 13:31   #20
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror mange "voldtekter" er kun at kvinnen sitter igjen med skyldfølelse for noe hun ikke burde ha gjort og kaller det voldtekt for å føle seg bedre.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:04.