Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Nøstebarnstrikk

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-13, 22:01   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nøstebarnstrikk

Jeg har strikket litt diverse med Nøstebarn sitt garn og oppskrifter.

To Mor Signe tepper, holder på med mitt tredje nå, og en babyjakke som jeg også skal strikke lue til.

Moren min har heklet kanter på teppene for meg da jeg ikke kan hekle, og hun har også skylt opp teppene.

Men, hva er den beste behandlingen når plaggene er ferdig strikket?

Tenker på lanolinen i garnet osv?
Hva gjør dere?

Gammel 19-03-13, 08:25   #2
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nøstebarnstrikk

Jeg vasker for hånd med vaskemiddel for ull, som jeg har kjøpt på nøstebarn. Har ikke hatt det i ullkur før det har blitt vasket flere ganger. Da har jeg bare hatt littegranne lanolin i vannet, ikke så mye som ved kuring av bleiebukser.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 09:46   #3
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt et skyllemiddel for ull silke som jeg legger plaggene i bløt i etter et par tre vask. Nå har jeg ikke gulpeunger da så teppet til yngste på snart 7 mnd har jeg ikke vasket enda.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 09:51   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har eget vaskemiddel for ull og ullkur hvis nødvendig, begge deler kjøpt på nøstebarn.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.