Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Jeg skal på Tupperwareparty

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-13, 12:01   #1
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal på Tupperwareparty

Jeg så Nessie sitt tips om den som kutter løk osv. Er det andre 'hemmelige' tips jeg bør vurdere?

Jeg har stort sett nok plastbokser til oppbevaring osv, men de har jo gjerne mye annet man ikke visste at man behøvde.

Gammel 20-03-13, 12:04   #2
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg skal på Tupperwareparty

Potetskrelleren er kjempegod.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 12:07   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nyt bevertningen.
Jeg synes TW har en tendens til å være overpriset. Jeg har dog en stor bakebolle med lokk, det er lurt til gjærdeig.

Gammel 20-03-13, 12:10   #4
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Potetskrelleren er kjempegod.

Er det denne du mener?

Gammel 20-03-13, 12:14   #5
Pegasus

Pegasus sin avatar

Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Er det denne du mener?

Min er ikke helt lik (blå, og litt annerledes form, kjøpt for mange år siden), men denne er sikkert like bra.

Gammel 20-03-13, 12:18   #6
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Boksåpneren skal visstnok også være veldig veldig god.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 12:19   #7
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Den andre skrelleren de har synes jeg er bedre.

Gammel 20-03-13, 12:22   #8
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Boksåpneren skal visstnok også være veldig veldig god.

Jeg har boksåpneren, den er veldig bra. Be om en demonstrasjon.

Gammel 20-03-13, 12:25   #9
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Riskokeren for mikro er den TW-dingsen jeg bruker mest.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 12:40   #10
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Slikkepotten, potetskrelleren og riskokeren.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 12:44   #11
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Is-skjeen er veldig god. Og matboksene og kaketinen.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 12:52   #12
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg liket veldig godt den skrelleren du la inn bilde av.
Andre favoritter er slikkepottene, boksåpneren og kaketina.

Gammel 20-03-13, 13:04   #13
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De ildfaste formene er geniale. Jeg bruker mine til alt fra lasagne til koteletter, fisk og selv juleribba.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 13:19   #14
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Standard

Takk alle sammen, kjenner at dette kan bli dyrt.

Har skapene fulle av gammel TW - jeg var 'konsulent' for ca 20 år siden. Det meste holder fortsatt godt mål, men noe har jo blitt borte osv.

Gammel 20-03-13, 13:38   #15
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Re: Jeg skal på Tupperwareparty

Jeg slår også et slag for boksåpneren, det er et av mine bedre TW-kjøp.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 14:14   #16
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kaketine, osteklokke til en ost/stor osteklokke, bakebolle med lokk. De matboksene som "kneppes" sammen, lokk og bunn er like høye.

Gammel 20-03-13, 14:32   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Kaketine, osteklokke til en ost/stor osteklokke, bakebolle med lokk. De matboksene som "kneppes" sammen, lokk og bunn er like høye.

En sånn fikk jeg av svigermor, veldig kjekk og virker å være av god kvalitet.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 14:37   #18
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Standard

Jeg kan legge inn en anbefaling selv, et produkt som fortsatt holder stand etter 20 år:
http://www.tupperware.no/produkter/crisper-2-l

Jeg har fortsatt boksen, men risten oppi har blitt borte, så den må jeg få etterbestilt. Supert for salat, kondensen renner under risten så salaten holder seg sprø og fin mye lenger enn i en vanlig boks.

Gammel 20-03-13, 15:13   #19
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er veldig begeistret for riskokeren:

Gammel 20-03-13, 16:27   #20
Pegasus

Pegasus sin avatar

Standard

Og den store matboksen, den elsker jeg!

https://www.google.no/search?q=matbo...ml%3B640%3B427

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.