Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Pris på baderomsfliser

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-13, 18:42   #1
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pris på baderomsfliser

Vi pusser opp det ene badet vårt, og nå har jeg funnet fliser jeg liker. Og det er ikke så mye jeg liker. Men når jeg sammenligner prisen på de flisene med en del andre fliser, så er de ganske mange ganger dyrere. Så nå lurer jeg rett og slett hva folk pleier å betale for sånt.
Veggflisene jeg liker koster 899,- pr 0,96 kvm, gulvflisene 799,-. I tillegg ser jeg for meg litt dyrere rullestein i dusjen, for da blir det i flg murer enklere å få til pent fall. Badet vårt er ganske lite, så prislapp for flisene vil bli ca 40 000 kroner. Er det for mye for en som ikke er interiørinteressert? Mye, men greit? Omtrent det man må regne med?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.