Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Knust glas på iPhone

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-13, 14:58   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Knust glas på iPhone

I dag knuste glaset på iphonen min. Eg har kjøpt han på eplehuset. Kva gjer eg no? Må eg sende han inn eller noe?

Gammel 30-03-13, 15:54   #2
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Knust glas på iPhone

Legg det på facebook, så er det alltid noken som tilbyr si hjelp. *erfaren*

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 15:56   #3
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Altså blant vennene mine meiner du?

Gammel 30-03-13, 16:01   #4
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

En som er litt teknisk anlagt kan fikse det selv, kjøpe glass på ebay og verktøy til jobben. Vi gjorde det selv på ipad med knust skjerm.

Gammel 30-03-13, 16:19   #5
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mannen min har skiftet, ganske mange rundt omkring som gjør det nå.

Gammel 30-03-13, 16:19   #6
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Altså blant vennene mine meiner du?

Jepp, ganske mange som gjer det.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 16:55   #7
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I alle fall på 4 og 4S. Glaset på 5'eren er ein særs dyr reservedel i seg sjølv.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 17:18   #8
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Ebay 80 kr

Apple 2000 kr. Det var faktisk fyren i tlf på Apple support som tipset meg halvveis hviskende om ebay..... En teknisk fyr på jobben skiftet det på 5 minutter. Det fulgte med kit med verktøy.

Gammel 30-03-13, 17:30   #9
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg knuste nettopp fronten på min 4S. Kostet 1500 kr å få fikset på en sånn "iPhoneklinikk".

Gammel 30-03-13, 21:06   #10
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Ellers så er det jo ein mulighet å kjøpe ny, få glaset fiksa på den gamle, ta ut simkortet og la jenta bruke den gamle som "iPad" :-D viss ein først skal tenkje positivt. Har hatt denne i to og eit halvt år.

Gammel 31-03-13, 21:17   #11
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Om du leverer tlf inn på Eplehuset så får du en helt ny tlf ved å betale +/- 2000,-. Eller du kan få noen til å bytte glasset eller gjøre det selv, men da mister du garantien og reklamasjonsretten på tlf.

Gammel 31-03-13, 21:19   #12
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Men det var visst ikkje der eg hadde kjøpt han likevel...

Gammel 31-03-13, 22:18   #13
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

For å være ærlig, dersom telefonen er "gammel" (mer enn et par år) er det jo ikke verdt å betale 1500 kr for å fikse skjermen, syns jeg. Jeg hadde da enten brukt pengene på en ny telefon, eller tatt sjansen på å bestille skjerm på ebay og forhørt meg blant bekjente om noen kunne hjelpe til å skifte. Spesielt vanskelig er det ikke, men litt teknisk anlagt er det en fordel å være, for det er noen koblinger som må tas av og på igjen.

Gammel 31-03-13, 22:21   #14
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så har det visst noe å si om du har 4 eller 4S - visstnok lettere å bytte selv på 4 enn på 4S - og om du har kjøpt den i butikk eller på Apple Store. De utsendt fra Apple Store er skrudd sammen litt annerledes enn de som er solgt fra butikk. I følge en kompis som jobber på Telekiosken, som skal fikse min og Forskeren sine knuste skjermer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.