Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Festdrakter til jente

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-13, 19:47   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Festdrakter til jente

Størstejenta har hatt festdrakten sin i noen år og jeg har lagt den ned så mye jeg kan. Så i år kommer den ikke til å passe lenger.

Siden jeg har to jenter kan jeg forsvare å bruke litt på den, iallefall dersom den kan passe i 2-3 år fremover. Men maks 2000 kroner tenker jeg.

Så hvor finner jeg fine festdrakter?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 20:21   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festdrakter til jente

Selv om prisnivået er mye lavere, så har jeg villet sjekke ut barneboden.no. De selger festdrakter fra by-torinn. (Ikke bli skremt av de horribøe sidene. Jeg har kjøpt to festdrakter derifra)

Gammel 30-03-13, 20:29   #3
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Jeg fikk kjøpt fin Maxemilia stakk ifjor på Finn.no.Fornøyd med den-betalte ca.600,- for den men hadde skjorte fra før av.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 20:58   #4
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Mange fine her: http://www.ludostore.no/klaer-sko/je...stdrakter.html

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 21:12   #5
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Name it sine har jeg kjøpt til jentene i år.
Syns de var fin

Men nå vet jeg ikke hvor gammel jenta di er da.
Men de har opp til 10år tror jeg.

Gammel 30-03-13, 22:51   #6
zinatara

zinatara sin avatar

zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hun er 8 år, så tenkte at jeg kunne kjøpe str. 10.

Fant en fra maxemilia på finn som jeg har sendt melding om, så får se om den fortsatt er til salgs.

Likte den i lilla som de solgte på ludostore, men den var ikke i hennes størrelse dessverre.

Jeg hadde tenkt på noe som var litt mer enn bunadene fra name it, cubus, europris osv... Minstejenta har en fra maxemilia nå som storesøster hadde når hun var liten. Den var jeg heldig nok å få kjøpe på opphørssalg, så den ble jo veldig billig. Men det er den fineste festdrakten vi har i hus.

Jeg har sett på barneboden, kjøpte faktisk bunad til sønnen min der en gang. Men de hadde ikke noe i rett størrelse.

Gammel 30-03-13, 22:58   #7
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har hatt to fra maxemilia, kjøpt på salg, men nå er de for små og solgt. Det er nok min favoritt. I fjor kjøpte vi fra Reflex på Barnas Hus, helt annen pris, men ikke like fin. Men med været i fjor er jeg sånn sett glad jeg ikke brukte en formue, for ingen ville sett den likevel i 4 pluss og regn.

Gammel 31-03-13, 03:26   #8
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker de fra Rosenberg jeg

http://www.kidscompany.no/

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 23:13   #9
zinatara

zinatara sin avatar

Standard

Nå har jeg kjøpt en fin på finn. Håper bare den passer og er like fin i RL.

Gammel 02-04-13, 18:54   #10
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Åh den var kjempenydelig! Maxemilia? (myser)

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 19:20   #11
zinatara

zinatara sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Åh den var kjempenydelig! Maxemilia? (myser)

Nei, det sto at den var et merke som heter småtroll. Jeg har aldri hørt om det før, men syns den var veldig fin.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.