|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Valg av kjøkkenmaskinJeg har vært så heldig at jeg får igjen en del på skatten og vil derfor investere i en god kjøkkenmaskin. Jeg har en sliten braaun gra før, ikke super fornøyd med den egentlig.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Valg av kjøkkenmaskinKenwood major er jeg veldig fornøyd med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Valg av kjøkkenmaskinKenwood Major. Men pass på at du kjøper en med skikkelig motorkapasitet, ellers kan du bli skuffet. Jeg mener den kommer i 900w, 1200w, og 1500w. Jeg har en med 1500w motor og er veldig fornøyd.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Valg av kjøkkenmaskinJeg har også kenwood major med 1500 w. Er veldig fornøyd med den. En kitchen aid blir for liten til mine behov. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Valg av kjøkkenmaskinKenwood Major med masse watt er det som funker om du baker mye og i litt større mengder av gangen. Kirchen Aid er lekker, men takler kun små porsjoner av gangen og er en svakere maskin dessverre. Jeg har hatt Kenwood siden midt på 90-tallet og kjøpte nettopp en ny nå da den gamle takket for seg.
![]() |
#7 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Valg av kjøkkenmaskinJeg valgte en Assistent siden jeg for det meste setter store bolle- og rundstykkedeiger. Det jeg da hørte fra venner og rundt på forum var at Assistenten elter bedre, men er mindre pen å se på. Det siste er jeg veldig enig i, men min står alltid i et skap så utseende trengte jeg ikke tenke på. Skulle den stå fremme på benken er jeg såpass forfengelig at jeg antakelig hadde gått for en annen (antakelig Kenwood i en fresh farge eller noe). Veldig fornøyd med Assistenten.
![]() |
![]() |
#8 |
Off the map.
|
![]() Sv: Valg av kjøkkenmaskinJeg har KA, men ville ha valgt Assistent om jeg skulle velge om igjen. KA-en er litt knapp.
![]() |
#9 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Valg av kjøkkenmaskinJeg byttet kenwooden i KA og er superfornøyd. Var ikke fornøyd med eltinga på den gamle. Lå alltid mel igjen i bunnen. Og KA er suveren til kakebaking. At den tar litt mindre går helt fint. *motstrøms* |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Valg av kjøkkenmaskinEr ikke kenwooden stor og tung og tar stor plass? Bråker den? Jeg er litt småforelsket i kitchen aid |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Valg av kjøkkenmaskinKenwood er det ikke mulig å gjøre noe i samme rommet. KA går rolig. *nyfrelst* |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Valg av kjøkkenmaskinStøynivået til Assistenten er absolutt overkommelig.
![]() |
![]() |
#14 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Valg av kjøkkenmaskinKitchenaiden er stor og tung, og tar ikke så store deiger. Men hos meg står den på benken, og den lager den flotteste krem/marengs/eggedosis, og funker fin-fint til de mindre glutenfrie bakstene jeg lager. Også støyer den veldig lite. Ikke minst er den lekker å se på.
![]() |
#15 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Valg av kjøkkenmaskin
Du vet at det følger med verktøy så man kan justere redskapene opp og ned? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
maler
|
![]() Sv: Valg av kjøkkenmaskinHadde kw, den var stor og tung og effektiv og bråkete. Nå har jeg ka og den er fin og kjekk og flink og bråker mindre. Men dessverre mindre effektiv, jeg må sette deig i 2 runder dersom jeg skal levere boller til guttekoret for eksempel. For meg ble størrelse og utseende utslagsgivende og jeg savner ikke den ekstra kapasiteten nok til å ville bytte til kw igjen, men dom det er et poeng med store gjærdeiger kommer ka til kort.
![]() |
#19 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2013
![]() |
![]() Sv: Valg av kjøkkenmaskinJeg fikk Its Citchen til jul og er veldig fornøyd med den. Passer perfekt til mitt bruk, men så er ikke jeg noe superbaker da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Valg av kjøkkenmaskinJeg er utrolig fornøyd med min KA, men jeg er heller ikke noen storbaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|