|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Drikker du melk? | |||
| Ja, drikker helmelk |
|
4 | 3,23% |
| Ja, drikker lettmelk |
|
29 | 23,39% |
| Ja, drikker ekstra lett melk |
|
28 | 22,58% |
| Ja, drikker skummetmelk |
|
34 | 27,42% |
| Ja, drikker laktoseredusert melk |
|
0 | 0% |
| Ja, drikker soyamelk |
|
0 | 0% |
| Ja, drikker rismelk |
|
0 | 0% |
| Ja, men kun med sjokoladepulver/som kakao |
|
8 | 6,45% |
| Nei, tåler ikke |
|
12 | 9,68% |
| Nei, liker ikke |
|
32 | 25,81% |
| Ja, drikker økologisk lettmelk |
|
7 | 5,65% |
| Ja, drikker havremelk |
|
0 | 0% |
| Ja, drikker Cultura |
|
4 | 3,23% |
| Ja, drikker Biola |
|
10 | 8,06% |
| Ja, drikker Kefir |
|
2 | 1,61% |
| Ja, drikker drikkeyoghurt |
|
5 | 4,03% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 124. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Drikker du melk?Jeg elsker melk. Må ha det, bare må ha det. Selv til hotellfrokoster og sånt når "alle" andre drikker juice, så drikker jeg melk. Det er et must til brødmat.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker du melk?Drikker det innimellom, men putter den helst i koppen sammen med en bobbelt dose espresso
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Drikker du melk?Jeg drikker lettmelk og helmelk noen ganger i uka.
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Drikker du melk?Jeg drikker aldri melk naturell, men bruker det på frokostblandinger - som regel lettmelk. Og så liker jeg kakao, og da kan det godt være helmelk.
|
|
|
|
#5 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker du melk?Jeg drikker lettmelk, men ikke i veldig store mengder. Før jeg fikk barn kunne det gå uker mellom hver gang jeg hadde melk i kjøleskapet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Drikker du melk?Jeg har ikke drukket melk siden jeg var gammel nok til at min mor respekterte meg når jeg sa nei takk. Jeg takler ikke smaken, og liker heller ikke melkemat.
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Drikker du melk?Jeg stemte at jeg drikker skummet melk, men sannheten er at jeg kanskje drikker melk et par ganger i uken. Det har aldri vært noen favorittdrikk, for å si det sånn. Og det MÅ være til mat, og den MÅ være helt fersk og helt kald. :sær:
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Drikker du melk?Det er ytterst ytterst sjelden.
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Drikker du melk?Jeg drikker forresten vanligvis ekstra lett melk, men kan også fint drikke både lettmelk og skummet melk.
|
|
|
#10 |
|
trøtt
|
Sv: Drikker du melk?Jeg elsker melk! Det er få ting som slår et glass iskald melk. Her i huset drikker vi skummet melk, og jeg sliter litt med å få ned annen melk fordi den blir for "tykk". |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Sv: Drikker du melk?Jeg har omtrent ikke drukket melk siden jeg fikk morsmelk. Jeg liker det ikke, og likte det heller ikke som barn. Jeg fikk endel O'Boy innimellom (var tynn og skranten). |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Drikker du melk?Drikker lettmelk men etter at vi fikk jucie-dispenser i kantinen så blir det visst mest appelsinjucie. Og også når jeg spiser salat i lunchen så er det ikke så godt med et glass melk. Men når jeg spiser brødskiver må jeg ha melk, ja.
|
|
|
|
#13 |
|
Jo flere jo bedre...
Sv: Drikker du melk?Melkoholiker |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Drikker du melk?Bruker ekstra lett melk i kaffen hver dag, drikker kanskje 5-6 glass i mnd. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
superbruker
|
Sv: Drikker du melk?Nei, jeg liker ikke melk. Syns at det smaker og lukter surt uansett. En gang hvert skuddår tar jeg et glass melk med masse O`boy i. Sørger for å få i meg kalsiumen ved å spise ost.
|
|
|
#17 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Sv: Drikker du melk?Melk er best. Jeg liker ikke juice.
|
|
|
|
#18 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Drikker du melk?Nei. Men jeg har ikke stemt, for jeg både liker og tåler. Dessverre inngår det ikke i lavkarbo-kostholdet mitt.
|
|
|
#19 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker du melk?Nei jeg drikker ikke melk,men bruker det på frokostblandinger.
|
|
|
#20 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Drikker du melk?Hvis jeg drikker melk så skal det være skummet, den skal være kald og jeg må spise mat til. Jeg drikker mer melk som gravid enn ikke-gravid. Når halsbrannen er som verst er dagen bedre om jeg starter den med et glass melk enn juice til frokost. Som ikke-gravid drikker jeg melk en gang i ny og ne.
|
![]() |
|
|