|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Vet du om et superhyggelig, barnevennlig sted å bo med kort reisevei til Oslo Vest?Ja, hvor skal man bosette seg når man blir stor? Vi jobber begge to på vestsida av byen, nær togstasjonen. Vi ønsker veldig å slippe å bruke mye tid på å komme oss på jobb. Pendling med tog er vi egentlig ikke veldig lystne på, siden vi da er avhengig av avgangstider, og NSB sin noe varierende reiseservice. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Vet du om et superhyggelig, barnevennlig sted å bo med kort reisevei til Oslo Ves
Gangavstand? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Vet du om et superhyggelig, barnevennlig sted å bo med kort reisevei til Oslo VesPå en halvtime kan du jo i grunn krysse hele Oslo. Mange foreldre rundt her jeg bor (sentrum øst) jobber på Lysaker og Skøyen og sykler på under en halvtime. Bor du på lillestrømkan du kjøre toget dit på under en halvtime.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vet du om et superhyggelig, barnevennlig sted å bo med kort reisevei til Oslo VesVi bodde på Bekkestua, på det som heter Egne hjem. For oss veldig hyggelig, nå som tbanen er tilbake er du i byen på ca 30 min. Aberet er prisnivået.
![]() |
#6 |
Peppy!
|
![]() Sv: Vet du om et superhyggelig, barnevennlig sted å bo med kort reisevei til Oslo VesEr det slik at du ikke vil bo i Oslo, men helst Bærum? Jeg liker Jar, som er en kort t-banetur unna byen. Da kan du også gå til CCVest. Og med Lysakerelven like ved. Jeg har også flere kollegaer som stortrives på Stabekk. Da kan du ta buss i stedet for tog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Vet du om et superhyggelig, barnevennlig sted å bo med kort reisevei til Oslo VesAh, nå forstår jeg! Jeg trodde du ville bo i Oslo jeg! Du kan jo bo hele veien ut til Drammen og komme deg inn til Skøyen på en halvtime. Eller ut til Lillestrøm andre veien.
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: Vet du om et superhyggelig, barnevennlig sted å bo med kort reisevei til Oslo VesDa jeg bodde og jobbet i Oslo hadde jeg mange kolleger som bodde i strekningen Oslo-Drammen og Oslo- Eidsvoll.
![]() |
#9 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Vet du om et superhyggelig, barnevennlig sted å bo med kort reisevei til Oslo VesMen hun er ikke veldig interessert i tog som pendlemåte?
![]() |
#10 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Vet du om et superhyggelig, barnevennlig sted å bo med kort reisevei til Oslo VesMen for hvilke kollektivtilbud er det man ikke er avhengig av avgangstider..? Tog er det absolutt mest effektive synes jeg.
![]() |
#11 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du om et superhyggelig, barnevennlig sted å bo med kort reisevei til Oslo VesRøa er et godt valg, vi bodde der med små barn for noen år siden. Veldig koselig sted. Eller Bekkestua hvis du vil til Bærum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Vet du om et superhyggelig, barnevennlig sted å bo med kort reisevei til Oslo VesAsker. Der er det finest. Bor du nær sentrum er togtilbudet supert, går tog hele tiden. Litt unna sentrum blir det verre, men de har pendlerparkering på Asker stasjon hvis du er tidlig ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Vet du om et superhyggelig, barnevennlig sted å bo med kort reisevei til Oslo VesEiksmarka, Østerås og Hosle kan være alternativer om prisnivået på Jar og Stabekk blir høyt. Derfra går det busser til Skøyen/Lysaker og bane til Oslo. De spreke sykler til Lysaker, værst hjem. Alle de nevnte er nær marka. Og har alle typer boliger, fra leiligheter til villaer.
![]() |
#14 |
Klar
|
![]() Sv: Vet du om et superhyggelig, barnevennlig sted å bo med kort reisevei til Oslo VesTakk for svar, dere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Vet du om et superhyggelig, barnevennlig sted å bo med kort reisevei til Oslo VesValstad er et pent strøk i Asker. I nærheten av stasjonen er det mest leiligheter, men strøket rundt askerjordet er fint og sentrumsnært. det går tog ofte, i min tid ca fem ganger i timen.
![]() |
#17 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du om et superhyggelig, barnevennlig sted å bo med kort reisevei til Oslo VesLitt lenger unna, men veldig fint. Jeg synes det er flott å vokse opp på Bærums Verk.
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du om et superhyggelig, barnevennlig sted å bo med kort reisevei til Oslo VesKolsåsbanen er jo snart på track igjen, du skal ikke mange stoppene etter Bekkestua før prisene er betraktelig bedre. Haslum, Avløs, Gjettum. Mange fine områder for barnefamilier.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vet du om et superhyggelig, barnevennlig sted å bo med kort reisevei til Oslo Ves
Sist redigert av m^2 : 03-04-13 kl 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Vet du om et superhyggelig, barnevennlig sted å bo med kort reisevei til Oslo VesDu vet jo hvor vi bor. Feil side egentlig i forhold til hva du sier, men vi jobber begge på Skøyen/Lysaker. Jeg bruker under en halvtime til jobb. Toget går direkte herfra til Skøyen. Enkelte rushtidsavganger om morgenen går også helt til Lysaker. Også er det ikke SÅ dyrt her, men det er grønt, familievennlig, rolig og veldig hyggelig.
![]() |
|
|