|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
guru advisor
|
![]() Erfaringer med Sigdal-kjøkkenPå grunn av et prisgunstig samarbeid vurderer vi Sigdal-kjøkken. Kom gjerne med gode og negative erfaringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Sigdal-kjøkkenVi hadde et Sigdalkjøkken i 7 år, og var veldig fornøyd med det. Eneste jeg hadde å utsette på dem var at de ikke hadde en beskyttelsesmekanisme på skruene til håndtaket til hjørneskapet slik at vi fikk to stygge riper i skapdøren til naboskapet ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
guru advisor
|
![]() Sv: Erfaringer med Sigdal-kjøkkenTakk for svar! Dette med kvaliteten på skuffene er noe jeg har hørt også. At de kan ta opp i mot 50kg og er i bedre kvalitet enn f.eks IKEA, som vi også vurderer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Erfaringer med Sigdal-kjøkkenVi har et 12 år gammelt Sigdalkjøkken (Hjelp! Er det så gammelt tenker jeg nå...), og det er like godt som nytt sånn funksjonsmessig. Det ble en sprekk i en skapdør, men den fikk vi ny uten diskusjon, så ikke noe å utsette på det.
![]() |
#5 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Erfaringer med Sigdal-kjøkkenVi har ikke så god erfaring verken her hos oss eller på jobben. Men det handler ikke så mye om kvalitet men hun som sitter på sigdalkontoret her og tegner. Det er utrolig mange dårlig løsninger og jeg kunne tenke meg å rive hele det 5år gamle kjøkkenet vårt. På jobb har vi hatt litt problemer med et skap som løsnet men det er dårlige løsninger som plager oss mest der og. At man ikke kan gå inn i kjøleskapet og ta ut av oppvaskmaskinen samtidig for eksempel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Sigdal-kjøkkenVårt er 6 år. Det ser nesten nytt ut
![]() |
|
|