|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Polarn skalljakke - mulighet til å kneppe inn fôrSnuppa fikk todelt Polarn o Pyret skallsett til bursdagen sin. Jakka har mulighet til å kneppe inn fôr.
|
|
|
#2 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Polarn skalljakke - mulighet til å kneppe inn fôrSjekket innom POP`s nettside, og ja, det er vindfleecen du kan kneppe i : |
|
|
|
|
|
#3 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Polarn skalljakke - mulighet til å kneppe inn fôrDet er vindstopperfleecen man kan kneppe inn ja. Jeg tenker at den da blir som en tykkere overgangsjakke, og kan sikkert brukes på ikke alt for kalde dager om vinteren. Men jeg tror ikke den holder som eneste vinterjakke for oss. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Polarn skalljakke - mulighet til å kneppe inn fôrDen blir ikke tykk nok som vinterjakke nei, iallefall ikke her hvor vi bor. Det blir den for tynn til. Men vår-og høstjakke fungerer den fint for. Jeg er dog ikke så begeistret for idéen med å vindtett fleece under pustende skall. Jeg erindrer nemlig at den fleecen var veldig lite pustende da vi hadde den sist
|
|
|
#5 |
|
Ute på tur
|
Sv: Polarn skalljakke - mulighet til å kneppe inn fôrI vinter hadde de en tynn foret jakke som det er mulig å kneppe inn, og da blir den som en vinterjakke.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Polarn skalljakke - mulighet til å kneppe inn fôrVi har de jakkene, men har ikke brukt dem vinterstid. Men det er nok mulig hvis det ikke er for kaldt.
|
![]() |
|
|