|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Jeg trenger en melkeskummer på jobbenVi har espressomaskin, men ikke melkeskummer. Er det Aeroccino som gjelder? Hvor får jeg den i så fall billigst? Noe annet?
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Jeg trenger en melkeskummer på jobbenDa vi hadde nespressomaskin på jobben, så pleide jeg å varme melk i mikroen og så ha i kaffen. Det ble faktisk ganske godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Jeg trenger en melkeskummer på jobben
Ja, det kunne jeg ha gjort om vi hadde mikro.
![]() |
#4 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en melkeskummer på jobbenAeroccino er i allefall super |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
Ja, Nessie tipset om Pixie + Aeroccino til 999,-. Mulig jeg går for det og så gir vi Pixien til svigermor.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Jeg trenger en melkeskummer på jobbenJeg har nettopp bestilt denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=639826 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
Den så smart ut. Jeg trenger uansett noe som er superenkelt å vaske opp, siden jeg må gjøre det mellom hver gang jeg bruker den. Og den må stå på kontoret og ikke på felleskjøkkenet så greit å slippe å frakte en bælsvær greie hit og dit.
![]() |
#10 |
Dragedytteren
|
Den så veldig kjekk ut. Vi har en fra OBH Nordica. Den lager godt skum, men den er upraktisk å vaske hvis den ikke blir tatt med en gang, det setter seg litt melk fast i bunnen.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Jeg trenger en melkeskummer på jobbenNå har jeg fått den. Og den lager tykt skum som er like bra som det jeg lagde med melkeskumkannen fra bialetti. Har bare prøvd den en gang, men latten ble god og jeg slapp å passe på sånn at melken ikke brente seg. Så jeg er iallefall fornøyd så langt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|