|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Jeg blir sint og irritert hver gang jeg skal vaske klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Jeg har en Electrolux oppvaskmaskin som jeg angrer som en hund på at jeg kjøpte.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Kan du kjøre ekstra sentrifuge etterpå da?
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Er det lenge siden du kjøpte den? Det er jo verdt å prøve å klage! Syns det er rart at det ikke er nedtellingsur på displayet altså. Det er ikke billigste modell du har kjøpt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Kjøpte ti lenestoler på Ikea som var totalt bom. De så sååå triste ut her i vår stue, sorte og kjedelige. I tillegg var de IKKE gode å sitte i, følte meg som en fjortis som halveis lå i stolen fordi den hadde altfor langt sete.... kjørte stolene tilbake og fikk igjen pengene. Ikea er utrolig kule sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Eg har også ei Electrolux oppvaskmaskin som eg angrar på. Den var kjempedyr og fungerar berre når den sjølv vil. Dersom det er helg med noko ekstra eller ei høgtid, er det iallfall bankers at den ikkje vil. Den er berre 3,5 år, har trøbla eitt år, reperatør finn ikkje ut av det og no ventar eg på telefon frå Electrolux. No har eg venta i tre dagar og er ikkje blid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Jeg har en vaskemaskin med samme problematikken. Men jeg er i grunnen ganske fornøyd med min. Jeg bruker i hovedsak bare de korte programmene, skrur av sentrifugeringen, og sentrifugerer heller på 1600 etter at vasken er ferdig. Min er med tørketrommel, og det var ikke akkurat mange å velge i når jeg ønsket meg det OG 1600 omdr i sentrifugen.
![]() |
#8 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?
Jeg har også en sånn Electrolux, med evigvarende programtid, men jeg har funnet ut at jeg kan redusere tiden på programmene, da går "eco"faktoren ned, men det shiter jeg i. Det er en sånn -/+ knapp like under displayet, der kan jeg få ned kjøretiden veldig mye. Jeg har visning av resttid på min maskin, da |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
10? Jøss, du har stor stue.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Kjøpte et drivhus i fjor som jeg ikke aner hva jeg skal bruke til nå. Opprinnelig var planen å ha den på terrassen og sitte i den som et lite utestue og så ha den oppblåsbare badestampen der inne, men det lukter så vondt inni der (tung drivhusluft) at jeg makter ikke sitte der inne i det hele tatt. Itillegg oppdaget vi at badestampen tiltrekker seg maur pga varmen den avgir. Så ja definitvit bomkjøp. Nå står den og tar opp plass i hagen som vi egentlig ikke har og irriterer. Noen som vi ha et drivhus? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Jeg har en sofa jeg angrer veldig på.
![]() |
#13 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Vi kjøpte en skikkelig ruvende sofa på IKEA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Jeg har ikke kjøpt den selv, men oppvaskmaskinen fra Electrolux som sto her da vi flyttet inn er den dummeste, mest upraktiske og eitrende irriterende jeg har vært borti. Jeg bare går å venter på at den skal gå i stykker så jeg kan kjøpe en ny :grrrrr:
![]() |
#15 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Jeg lurer påll jeg angrer på Macen. Jeg får ikke til billedbehandlingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Jeg angrer støtt og stadig. :impulsshopper: Men vaskemaskinen fra Electrolux er jeg fornøyd med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Jeg kjøpte en superfin Pippaveske fra Modalu i fjor sommer. Brunt skinn. Den sto på skjenken på kjøkkenet i 1 uke før jeg leverte den tilbake og fikk pengene igjen. Den var bare ikke meg.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?lucifine: jeg ønsker meg, ønsker meg, ønsker meg drivhus altså!!!
![]() |
#19 |
Originala
|
Vi har det sånn med ovnen vår. Den steker så ujevnt at vi faktisk kan forsvare å bytte den ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Åja, vi har en BEHA innebygd stekeovn! Den er helt, helt elendig! Også angrer jeg på at jeg kjøpte toaster med radio fra OBH Nordica. Lyden er helt grusom
![]() |
|
|