|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Holde tale i lillebror sitt bryllup?Den yngste broren min skal gifte seg om et par mndr. Jeg har i mange år tenkt at jeg må holde en tale når han gifter seg. Men jeg holdt ikke tale når den andre broren min giftet seg, blir det rart at jeg holder tale nå da? (Han giftet seg for 10 år siden.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Holde tale i lillebror sitt bryllup?Jeg skulle nok ha snakket med den eldre broren først og forklart at du da var 10 år yngre og ikke moden for taler og så fortlt at du tenkte holde tåle nå og at du håpet at det er ok for ham. Om je skulle være storebror så skulle jeg synes det v ok. Sist redigert av Pelen : 13-04-13 kl 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Holde tale i lillebror sitt bryllup?Du kan jo gjere det til eit morsomt poeng i talen, at du for ti år sidan ikkje holdt tale for den eldste?
![]() |
#7 |
![]() Sv: Holde tale i lillebror sitt bryllup?For 10 år siden var jeg også høygravid og ikke helt i vater. Den yngste broren min er 8 pr yngre mens han andre er 3 år yngre hvis det har noe å si. Jeg får snakke med mellombror. Kanskje vi kunne sagt noe sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Holde tale i lillebror sitt bryllup?Jeg syns det er helt greit, men jeg ville nok også snakket litt med mellombror. Jeg syns ikke det at du ikke holdt en tale for 10 år siden skal stoppe deg fra å holde en tale nå hvis du har lyst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Holde tale i lillebror sitt bryllup?
Digger denne ideen.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Holde tale i lillebror sitt bryllup?Klart du kan holde tale til lillebror hvis du vil, uavhengig hva du gjorde/ ikke gjorde for ti år siden.
![]() |
#12 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Holde tale i lillebror sitt bryllup?Klart du kan holde tale for broren din! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Holde tale i lillebror sitt bryllup?
Har ikke lillebror, vel!
![]() |
#17 |
![]() Sv: Holde tale i lillebror sitt bryllup?Jeg har nå hørt med mellombror og han sier at det er ok. Jeg la det fra som at jeg hadde lyst til å holde tale, og om han ville være med på den. Det hadde han ikke lyst til. Så da blir det en liten tale fra meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|