Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Holde tale i lillebror sitt bryllup?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-13, 00:17   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Holde tale i lillebror sitt bryllup?

Den yngste broren min skal gifte seg om et par mndr. Jeg har i mange år tenkt at jeg må holde en tale når han gifter seg. Men jeg holdt ikke tale når den andre broren min giftet seg, blir det rart at jeg holder tale nå da? (Han giftet seg for 10 år siden.)

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 10:07   #2
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holde tale i lillebror sitt bryllup?

Har du lyst til å holde en tale gjør du det. Hadde ikke tenkt på hva som ikke ble gjort for 10 år siden.

Gammel 13-04-13, 10:09   #3
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kunne jeg aldri gjort!

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 10:13   #4
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle nok ha snakket med den eldre broren først og forklart at du da var 10 år yngre og ikke moden for taler og så fortlt at du tenkte holde tåle nå og at du håpet at det er ok for ham. Om je skulle være storebror så skulle jeg synes det v ok.

Jeg angrer fortsatt på en tale jeg ikke forberedte og holdt i et bryllup til en venninne for 10 år siden, men jeg hadde akkurat født og jeg hadde rart nok bre ikk tenkt på et,jeg v mer opptatt av logistikken. Hold talen så at du ikke angrer.

Sist redigert av Pelen : 13-04-13 kl 16:21.
Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 11:12   #5
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du kan jo gjere det til eit morsomt poeng i talen, at du for ti år sidan ikkje holdt tale for den eldste?
- men det gjekk han godt likevel ?
- at det blei gjort som ledd i søskenkranglingsstrategien din, og reknar med å få høyre det etterpå?
- bake inn ein mini-tale for eldstebror - på humoristisk måte? (beklage at det kjem ein smule forsinka)

Veldig avhengig av korleis omgangstonen mellom de søsken er.

Gammel 13-04-13, 11:14   #6
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syrins forslag var bra!

Gammel 13-04-13, 12:03   #7
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For 10 år siden var jeg også høygravid og ikke helt i vater. Den yngste broren min er 8 pr yngre mens han andre er 3 år yngre hvis det har noe å si. Jeg får snakke med mellombror. Kanskje vi kunne sagt noe sammen.

Gammel 13-04-13, 12:04   #8
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Det kunne jeg aldri gjort!

Fordi jeg ikke holdt tale for han andre?

Gammel 13-04-13, 12:09   #9
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg syns det er helt greit, men jeg ville nok også snakket litt med mellombror. Jeg syns ikke det at du ikke holdt en tale for 10 år siden skal stoppe deg fra å holde en tale nå hvis du har lyst.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 12:17   #10
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Du kan jo gjere det til eit morsomt poeng i talen, at du for ti år sidan ikkje holdt tale for den eldste?
- men det gjekk han godt likevel ?
- at det blei gjort som ledd i søskenkranglingsstrategien din, og reknar med å få høyre det etterpå?
- bake inn ein mini-tale for eldstebror - på humoristisk måte? (beklage at det kjem ein smule forsinka)

Veldig avhengig av korleis omgangstonen mellom de søsken er.

Digger denne ideen.

Gammel 13-04-13, 13:17   #11
Sansa

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klart du kan holde tale til lillebror hvis du vil, uavhengig hva du gjorde/ ikke gjorde for ti år siden.

Gammel 13-04-13, 21:20   #12
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Klart du kan holde tale for broren din!
Jeg hadde forklart mellomste bror hvorfor, han forstår helt sikkert
og setter sikkert pris på at du faktisk har tenkt over dette.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 21:48   #13
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Ja, klart du kan.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 18:07   #14
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Fordi jeg ikke holdt tale for han andre?

Har ikke lillebror, vel!

OK, da, not my finest work. Jeg skal skjerpe meg.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 18:23   #15
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke lillebror, vel!

Jeg synes du skal holde tale hvis du ar lyst til det.

Gammel 19-04-13, 18:54   #16
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Har ikke lillebror, vel!

You very fønni!

Gammel 23-04-13, 17:08   #17
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Jeg har nå hørt med mellombror og han sier at det er ok. Jeg la det fra som at jeg hadde lyst til å holde tale, og om han ville være med på den. Det hadde han ikke lyst til. Så da blir det en liten tale fra meg.

Gammel 23-04-13, 18:35   #18
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Bra!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.