|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I endring
|
ShoppehjelpJeg trenger virkelig hjelp til å finne klær til ungene, vi har to konfirmasjoner, 17 mai og 89års dag foran oss i mai og jeg klarer ikke å bestemme meg for eller finne klær som kan passe. Så om noen vet om noe fint, legg det gjerne inn her. Lille frøken må ha str 110 og guttungen må kan ha 140 i genser og skjorte men holder med 138 i bukser.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ShoppehjelpFestdrakt til jenten? Jeg liker Maxemilia sine aller best, men det finnes mange andre fine også.
|
|
|
#3 |
|
Drømmer
|
Sv: ShoppehjelpMemini |
|
|
|
|
|
#6 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: ShoppehjelpDen øverste du viser var nydelig! Og enkel å finne ulikt tilbehør til og lett å gjøre både fin og finere med ulikt tilbehør.
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: ShoppehjelpDress eller bukse, skjorte og vest til gutten hvis han ikke vil ha festdrakt. Memini har fine dresser som ikke er typisk pingvin-utseende.
|
|
|
#8 |
|
Kakemonster
|
Sv: ShoppehjelpStoresøster har fått "Kathy" kjole fra MeMini, den er helt nydelig! Jeg ser den har hvitt sløyfebånd på bildene på nettsiden, det er med et rosa også. Storesøster har hvit bolero til.
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: ShoppehjelpJeg kom akkurat fra New York og Zara der hadde mye flott til begge kjønn. De hadde khaki lindresser til en rimelig penge med tøffe skjorter til. De fantes også i andre farger. Det stod en svensk gutt der, tipper 8-10 år gammel, og prøvde mens vi var i butikken. Han ble så fin!
|
![]() |
|
|