|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sykkelhenger-tips?Vi trenger sykkelhenger til tvillingene (snart 4 år). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sykkelhenger-tips?Jeg hadde en Burley og var svært fornøyd. Jeg har to tette. Du sier to barn på 4 år og endel bruk? Mulig du bør ha Chariot, den er dyr, men tester godt mange steder.
|
|
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Sykkelhenger-tips?Jeg fant de billige hengerene først og fremst for tunge. Hva med å kjøpe brukt? God fjæring er viktig for barna, det rister kraftig når en sykler med så tung last. Og det har litt å si for komforten til den som sykler.
|
|
|
|
#4 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Sykkelhenger-tips?Vi har Croozer, som vistnok er billigversjonen av Chariot. God plass til både unger og baggasje. Kan gjøres om til løpevogn (stort hjul) eller vogn (lite hjul). God fjæring. Den vi har er fra 2010. Vi har brukt vår mye, både til transport, handling og lengre turer og den holder seg fint (har alltid vært opbevart innendørs når den ikke har vært i bruk). Burde være mulig å få tak i den på finn.
|
|
|
#5 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Sykkelhenger-tips?Vi har en enkelthenger fra Croozer som vi er godt fornøyde med, og som 3,5-åringen i hvert fall har god plass i fremdeles.
|
|
|
#6 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sykkelhenger-tips?Vi er veldig fornøyde med Chariot. Men rimelig er den jo ikke, da. Har heller ikke prøvd den til så store barn.
|
|
|
#7 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sykkelhenger-tips?Jeg tror du skal sjekke om det faktisk er plass til to 4 åringer i en sånn vogn. Ta med begge to og sett dem i forskjellige vogner med yttertøy og hjelm på og se om det er plass og at de har litt plass å vokse på i høyden også.
Poden (06), Tuppen og Lillemor (08) og Knerten (10) Sist redigert av Joy Stark : 16-04-13 kl 00:59. |
|
|
|
![]() |
|
|